• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Nederlandse en Belgische Plug-ins / Dutch and Belgian plugins

Started by mave94, February 24, 2011, 08:37:28 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vortext

Bedoel je dit station? Enige die ik op hd heb van oppie en inderdaad niet op stex te vinden lijkt.



time flies like a bird
fruit flies like a banana

Kitarn

Ik heb datzelfde station, maar kon Leiden Centraal eigenlijk niet erin herkennen. Heb deze website erbij gepakt, maar afgezien van de kleur en bepaalde stukken glas leek het niet op Leiden Centraal. Ik zal er ook op Simtropolis over posten.

FrankU

Is deze thread helemaal overleden?
Het lijkt er wel op. Toch post ik even hier, want ik zit met een set lots in mijn maag die ik maar niet af heb weten te krijgen.

Ik heb al enkele jaren SC4 niet meer aangeraakt en ben het eignelijk zat. Ik stop er mee.
Zoals je misschien ooit hebt gezien ben ik lang bezig geweest met een set Nederlands getinte farm lots: 110 stuks in de stages 1 t/m 5.  Nu zou het misschien mooi zijn als iemand die alsnog afmaakt. Het is niet meer zo veel werk.

Wie heeft er zin mijn pakket over te nemen en de lots alsnog, onder je eigen naam, maar wel met vermelding van de mijne, af te ronden?

Het ligt eigenlijk het meest voor de hand dat iemand van het BNL-team of in ieder geval een Nederlandstalige speler deze set afmaakt.

fantozzi heeft zich al wel gemeld.

Hebje zin? Stuur me een PM.

Groeten en vaarwel!

Frank