• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Telefoonpalen

Started by Buzzit, March 15, 2011, 03:58:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Buzzit

in omgeving gouda heb ik ontdekt dat daar nog wel eens oude(denk aan types voor en tijdens de 2e wereldoorlog)telefoonpalen staan.

nu heb ik voor de lol ff  modelletjes daar van gemaakt.

dit model staat overigens fractional
alleen dit real life plaatje is even snel gemaakt ze zijn ook met 4 isolatoren en zelfs met 6 of meer.

als ik weet hoe ik ze als 'bomen' kan planten en dus zo dicht mogelijk naast de weg kan zetten dan wordt dit sowieso gereleased  ()stsfd()
(weet iemand dit toevallig?)

ze lijken me erg leuk voor boerse dorpjes
't geeft er denk ik toch een bepaalde touch aan  :)

MandelSoft

In de 3RR zou ergens een tutorial staan, al weet ik zo niet waar precies...
Lurk mode: ACTIVE

WC_EEND

Ik heb die onlangs in een word document geplakt, dus wie de tutorial wil kan ik 'm doormailen
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

Buzzit

Quote from: WC_EEND on March 15, 2011, 05:30:03 PM
Ik heb die onlangs in een word document geplakt, dus wie de tutorial wil kan ik 'm doormailen
als 't kan graag!
als je wil stuur maar een PM met de gegevens :)

FrankU

Buzzit,

Jij hebt iets met electriciteitsmasten geloof ik he?
Ik zelf geef er de voorkeur aan de elektra onder de grond te stoppen. Zowel in werkelijkheid als in SC4 (met een mod die ervoor zorgt dat electra door de hele tegel wordt doorgegeven). Niets ten nadele van je prachtige electriciteitsmasten overigens!

En Peter007,

Als je plattegronden van boerderijen wilt kan dat wel. Als je me aangeeft met wat voor soort gebouw je wilt beginnen kan ik wel eens nader onderzoek doen.

Buzzit

Quote from: FrankU on March 16, 2011, 02:38:17 AM
Buzzit,

Jij hebt iets met electriciteitsmasten geloof ik he?
Ik zelf geef er de voorkeur aan de elektra onder de grond te stoppen. Zowel in werkelijkheid als in SC4 (met een mod die ervoor zorgt dat electra door de hele tegel wordt doorgegeven). Niets ten nadele van je prachtige electriciteitsmasten overigens!

En Peter007,

Als je plattegronden van boerderijen wilt kan dat wel. Als je me aangeeft met wat voor soort gebouw je wilt beginnen kan ik wel eens nader onderzoek doen.

haha dat klopt
om een 1 of andere onverklaarbare rede inspireren ze me. iets wat ik van kinds af aan al heb.
heb dit ook met klassieke windmolens. :D

maar ik model vooral hoogspanningsmasten omdat ik daarmee hoop de distributie van electriciteit de realisme te geven die het verdient. :)

peter007

Nou Frank, Laten we maar beginnen aan de meest voorkomende huizen. Dus rijtjeshuizen. Welke stijl? Dat maakt niet uit als het je maar uitkomt..

Getron

#7
@peter007

Is het niet beter om deze discussie te voeren in Nederlandse/ Belgische BAT'S / Dutch/Belgic BAT'S form? http://sc4devotion.com/forums/index.php?topic=5526.100
En hiervoor namelijk fotovoorbeelden te posten?

Getron


@all:  ik verplaats de laatste posts naar nieuw topic: telefoonpalen. Sebes.