• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Välkommen till forumet!

Started by metasmurf, January 26, 2007, 01:45:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

krbe

Hjertilig takk for all hjelp! Selv om det ser ut som en helvetesjobb, ser jeg nesten frem til å organisere plugins'ene!

vester

Jeg vil råde dig til at bibehold BSC fil struktur. Her ved kan du stadig få hjælp fra teamet.
Hvis du er interesseret i at få et overblik over BSC dependencies packs, finder der på STEX et dokument af Diggies eller Neddiggis, (som han hedder på ST), som giver et godt overblik.

Ser frem til at se nogle billeder fra din byer.

metasmurf

Det börjar bli några stycken här  :thumbsup:

Krio

Jag kommer från Finland. Jag kan tala svenska, men svenska är liten dålig..jag skirver dålig svenska, talar bättre (as you can see  :P). Och jag också görä w2w-huset, ingenting lanserade (yet). Vi kan tala finska också I här, om skulle jag starta nya forumen för oss finska folke? :)

Glenni

Herregud jeg er lost, mann... Jeg har ikke lagt merke til denne threaden før NÅ! Vel nå som jeg først er her, hallo! :P

og foresten, jeg har noen få w2w bygninger jeg også, riktignok moderne men, jaja...

RippleJet

Tervetuloa Bengt och välkommen Glenni!

Jos jollakin olisi kysyttävää suomeksi, niin kyllä täältä saa suomenkielistä vastaustakin.
(Om någon har frågor på finska, får man nog även svar på finska här).

Om Glenni frågar på norska, är dock risken stor att svaret blir på svenska eller danska... :P

Xiziz

#26
Får jag lov att lysa med min närvaro? tänkte bara sätta in huvudet, då jag också nyss hittade denna tråd.

Självan håller jag främst på med Flygplatser och Flygplan för tillfället, och har en del Hamn-bitar planerade också ^__^

//Edit, stavfel... som vanligt

Glenni


Krio

Koska en ymmärrä perunaruotsia, eli norjaa, niin puhun suomea ja joskus randomisti ruotsia. Älä RippleJet sitten häpeä min dåliga svenksa  $%Grinno$%

RippleJet

Äläkä sinä sitten häpeä mun affenanmaalaista suomea  $%Grinno$%

Och välkommen Xiziz. Kul att du också landat här! ;D

metasmurf

Ser man på. Lite nytt folk här  ()stsfd()

Krio

Affenanmaan suomi hassua, "lempeää turkua".

Mutta RippleJet, ei sinulla sattuisi olemaan jostain syystä kauppojen ikkunoista kuvia koneella? Esim. S-Marketin tai R-Kioskin tarrat?

Xiziz

Oh, en massa fanfarer och gevärsalvor, yay!

Tackar för det varma välkommnandet :P

RippleJet

Quote from: Bengt on May 02, 2007, 02:13:45 PMMutta RippleJet, ei sinulla sattuisi olemaan jostain syystä kauppojen ikkunoista kuvia koneella? Esim. S-Marketin tai R-Kioskin tarrat?

Eipä taida olla... itse kun en battaile, niin kuvista on melko vähäinen tarve... (sitä paitsi Ahvenanmaalta ei edes löydy ainuttakaan R-kipsaa tai S-Markettia).

Krio

Ei R-Kioskeja? S-Marketteja epäilin, mutta R-Kioskin puuttuminen  :o  :o niitähän on jossain Liettuassakin. Härregud  ;D

mickebear

Heips vaan Bengt (ja RippleJet)... Ootkos yrittänyt googlata R-kiskan kuvia? Nimittäin kun iskin R-kioskin hakukriteeriksi, ja katsoin kuvia, löysin yli 1700 kuvaa... ja ainakin eka sivulta jo tuli paljon sellaisia, joita voisin käyttää BATissa, jos suomalaisia BATteja haluaisin tehdä. Googlea käytin vuosi sitten paljon, kun loin itselleni italialaista BAT-kuvapankkia... Sorry mun suomenkielestä, huomaan että käännän ihan liikaa...

RippleJet

Tervetuloa sinäkin Mickebear till det Skandinaviska forumet! :thumbsup:

mickebear

Tack ska du ha, RippleJet - jag vet att jag borde skriva på svenska, så att andra från Sverige, Norge och Danmark kunde förstå mig... men i så fall, bättre bara att skrika här - jag kan nog översätta ;-)

kwakelaar

Bortsett fra 'Herregud' var det ikke saa mye jeg skjoente :D

metasmurf

Hörru kwakelaar, när ska du releasa dina bats som villav gör lotsen till ? :)