• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Welkom

Started by Serkanner, January 24, 2007, 08:47:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sebes

Ik voel me nu toch echt beledigd hoor... wat is er mis met Servische vrienden?
Check my MD:               
Rhenen,NN

Fledder200

jaaaaaaaaa hij is terug!!

tja.........Servische vrienden...niks mis mee toch???     toch?
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

Strechnitz

Nou niets toch? Maar je hebt verschillende categoriën.

De cathegorie waar Nik-nik op doelt is mijns inziens de practische variant die men inhuurt voor hewt opruimen van lastige personen. je weet wel. huurlingen. :P

De anderen zijn bijvoorbeeld leuke vrienden die en aanwinst zijn voor iemands social circle. ;D

Hubert

Fledder200

Vraagje!!

als je sc4 verwijderd en her-instaleerd, kan je je stad dan wel saven???
Liaane doet een beetje raar nml, als ik het spel dus opstart heb ik totaal geen props meer :(
en het beeld is een beetje vaag aan het doen..is het dus mogenlijk om je stad te saven??
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

Colyn

Ek dink jy behoort die stad te kan red want ek het al baie die Region folders oorgeskuif na ander masjiene toe. Wat wel belangrik is is dat jy seker maak jy het jou Plugins weer restore soos voorheen. Sekere missing plugins sal a city laat crash.
Work, the annoying period between bike trips.
Come see CSX Play

Fledder200

je kan hem gewoon kopieren?  "de stad"??

het is dus erg raar, hij showt SC4 props niet meer, en alle props van wat ik het laatst heb geplaatst ( wel als ik ze neer zet, maar als ik de stad her-open dan ben ik ze kwijt)
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

sebes

Eindelijk iets zinnigs op dit forum... ook al is het triest. Ik beniewd of Liaane te redden is want ik zit met een soortgelijke situatie in my 'pathetic' poging om Nieuw Amsterdam (je weet wel, de Grote Appel) te herscheppen. Ik durf de stad niet eens meer te openen voor het geval ik dan blijvende schade aanricht.....

Quote from: Fledder200 on June 04, 2007, 01:24:56 PM
jaaaaaaaaa hij is terug!!
Ach snaaksie, voelde je je zo verlaten dan? Ik zal je weer wat extra aandacht geven hoor  :P
Check my MD:               
Rhenen,NN

Colyn

Ja ek copy die hele folder net so in die Region in op a ander masjien en dit werk. Maar ek moet bevestig ... ek hou albei Plugins folders in synch.
Work, the annoying period between bike trips.
Come see CSX Play

Fledder200

@Sebes...ja ik miste de lol.. LOL...leuke vakantie gehad? ik hoop ook dat Liaane te reddein is...zo ...achja..Rotterdam was ook zo weer herbouwd ;
Wat gebeurd er in "nieuw Amsterdam" dan?? ( je weet wel de kleine peer)

@Colyn oke dan!! hahaha ik heb al iets van 3 kopieen van me plugin folder LOl
anders is het gewoon tijd voor een nieuwe stad...of allees een voor een er terug in gooien
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

sebes

Ja was heerlijk...

Wat er in mijn stad gebeurt weet ik niet want ik durf hem niet te openen - duh...
Het probleem is dat mijn PC vol zit, en ik het spel niet meer kan spelen. Dus moet ik eerst de plugins opruimen (daar ben ik in januari mee begonnen, maar toen begon RL vervelende tricks uit te halen.... ) Mijn hele SC4 leven speelt zich nu dus af op deze site ipv in de game... Ik heb in mei wel wat CAM testing gedaan (met alleen Maxis buildings) en dat was NIET leuk kan ik zeggen. Maar de CAM wel... dus dat belooft nog wat.

Misschien moet ik wel gewoon overnieuw beginnen, maar ik bouwde al 2 jaar aan die stad (geen MD) en heb ook niet echt zin dat over te doen :(
Check my MD:               
Rhenen,NN

Fledder200

ja...dat heb ik dus ook....ik heb er zoveel tijd ( dagen....en heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel nachten) aan gezeten..ik vond de eerste crash al niet leuk..de 2 was nog minder...maar nu ze alle 2 samen een mega BUG veroorzaken is zwaar....stieren ballen :(
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

NikNik

Even over die servische vrienden, die van mij wonen al jaren in Zweden en zijn verder harmless.

Fledder, pas op met het saven van de stad. je moet wel precies weten welke tiles al geopend zijn en welke nog niet. Het beste is om elke tile te openen en weg te saven met een eigen naam.
Ik heb nl. een stad weg gesaved en niet alle tiles benoemd waardoor ik laten bij de restore niet meer wist welke tile waartoe behoorde, oftewel ik kon de volgorde niet meer goed regenereren en dus was mijn stad verloren. Snap jij er iets van wat ik wil zeggen   %confuso

Heb je onlangs een megalot geinstalleerd en cleanitol gebruikt om de oude bestanden weg te halen? Ik heb gemerkt dat een megafile niet alle bestanden bevatte (ik weet niet welke) en opeens was ik textures en plops kwijt. Ik geloof dat het mattb325's Her Majestys Theatre and Hotel was die geen textures meer had.

Nik-nik

Fledder200

beetje laat...
maar ik heb alles opnieuw geinstaleerd en alles deed het goed, alleen het "uit vallen" van de props gebeurt steeds vaker maar nu ook de ingame props over het hele speelveld en niet alleen bij het laatst gesavede stuk...Maar het geeft niet, ik heb besloten om Liaane een stille ( muhahahaha niet echt een stille) dood tegemoed laten gaan.

alles er af gooien en weer opnieuw instaleren.
ik ben al bezig met een nieuw MD/CJ verhaal te verzinen!!
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

Alligator

Jongens/meiden

Ik heb een probleem, ik speel SC4 Deluxe al een tijdje,maar ben laatst pas erachter gekomen hoe ongelooflijk veel dingen je wel niet kunt aanpassen, en hoe mooi de resultaten uiteindelijk wel niet zijn!

Nu heb ik alleen een vraag, ik zie heel vaak op screenshots van steden van mensen een typisch europese bouwstijl(Amsterdam achtig), hoe kom je daaraan? Is dat een soort BAT/mod? En zo ja, waar kan je die mods vinden, en nog belangrijker hoe zorg je ervoor dat je die mods kunt gebruiken in je spel?

Alvast heel erg bedankt :thumbsup:

M4346

#74
Hi daar, en welkom hier by SC4D!

Die oorgrote meerderheid van Nederlandse geboue is nou well op Simtropolis - www.simtropolis.com

Hier is 'n paar links:

Vanderaap
Haarlemmergold
TatoeedMillionaire

Dan is daar ook geboue in die kenmerkende styl van Parys deur Porkissimo en JENX, jy kan maar net daarvoor soek deur "Paris" in te tik.

Ek hoop dit help :D

EDIT:

Jammer, ek moes seker meer duidelik gewees het oor hoe om hierdie soort styl te handhaaf.

Jy kan die mod op die LEX gebruik wat die Maxis oorspronklike geboue blok en dan net 'custom content' laat groei in jou stad.
Verder kan jy ook die meeste van die BATs en LOTs deur Porkie plop.

Ek is nie juis die expert in hierdie veld nie. Jammer as ek nie van meer hulp kon wees nie. En ook jammer vir die Afrikaans. :)
New Horizons Productions
Berethor ♦ beskhu3epnm ♦ blade2k5 ♦ dedgren ♦ dmscopio ♦ Ennedi
emilin ♦ Heblem ♦ jplumbley ♦ moganite ♦ M4346 ♦ papab2000
Shadow Assassin ♦ Tarkus ♦ wouanagaine

Fledder200

JOEHOE!!!!
ik ben terug van vakantie....wie en wat heb ik gemist :)
:P
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

M4346

Lyk nie of jy juis veel gemis het nie, maar ek is seker ons het jou gemis en jy ons!  :P

Welkom terug, ek hoop die vakansie het jou goed gedoen, dat dit plesierig was, en dat jy goed uitgerus is!  :thumbsup:
New Horizons Productions
Berethor ♦ beskhu3epnm ♦ blade2k5 ♦ dedgren ♦ dmscopio ♦ Ennedi
emilin ♦ Heblem ♦ jplumbley ♦ moganite ♦ M4346 ♦ papab2000
Shadow Assassin ♦ Tarkus ♦ wouanagaine

Fledder200

ik heb jullie zekers gemist!!! :)

ik ben ook lekker goed uitgerust...en bruin :)

ebn naar Italie geweest 3 weken rond reizen was lekker hor :)
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

M4346

Dit klink lekker! Ek is skoon jaloers! :P Ek wens ek kon Italië toe gaan...

Maar nou ja! Ek is bly jy het dit geniet!  ;D
New Horizons Productions
Berethor ♦ beskhu3epnm ♦ blade2k5 ♦ dedgren ♦ dmscopio ♦ Ennedi
emilin ♦ Heblem ♦ jplumbley ♦ moganite ♦ M4346 ♦ papab2000
Shadow Assassin ♦ Tarkus ♦ wouanagaine

Fledder200

jah moet je echt doen!!

ik ben op de st. pieters basiliek geweest ( tot aan boven de koepel) en het was zo mooi!!
hier is een foto van het uitzicht!!!

moest wel 500+ treden op!!

het hele vaticaan is mooi, het hele land is mooi!!

ik maak snel een foto update in de "memories frozen in time"!!
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!