• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Nederlandse BATs

Started by capo, January 03, 2008, 12:34:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

capo

Ik ben de laatste tijd bezig geweest met het updaten van de cleanitol lijsten en toen bedacht ik dat het misschien ook handig zou zijn om een cleanitol file te maken met alle Nederlandse bats/mods van verschillende sites. Zo zijn er een aantal Nederlandse mods/bats op minder bekende sites die toch elke Nederlander denk ik wel in zijn plug-in folder wil hebben. Het duurde mij persoonlijk 3 jaar voor ik oppie zijn Nederlandse treinen gevonden had.

Maar aangezien het behoorlijk wat werk is om zo'n cleanitol lijst te maken ben ik benieuwd of er eigenlijk wel vraag naar is?

The complete history of Evergem ->My Mayor Diary <-
Come and visit Paroch Plein!

sebes

Nou ga ik even een hele domme vraag stellen: wat doet een cleanitol lijst? Ik dacht dat die alleen gebruikt werden om overbodige files te zoeken en te deleten... maar blijkbaar kan het meer want ik kan mij niet voorstellen dat dat is wat jij van plan bent Capo  ;)
Check my MD:               
Rhenen,NN

Meastro444

domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden ;)
Friend of the Certified Drama Queen :)

ltrskn

Ik gebruik zo vaak mogelijk Nederlandse BATs in mijn steden. Ik ben wèl in zo'n lijst geïnteresseerd... 't zou erg handig zijn.

capo

Quote from: sebes on January 04, 2008, 07:55:46 AM
Nou ga ik even een hele domme vraag stellen: wat doet een cleanitol lijst? Ik dacht dat die alleen gebruikt werden om overbodige files te zoeken en te deleten... maar blijkbaar kan het meer want ik kan mij niet voorstellen dat dat is wat jij van plan bent Capo  ;)

Yep cleanitol is oorspronkelijk gemaakt om overbodige files te verwijderen (outdated dependency packs), maar je kan cleanitol ook laten zoeken of je bepaalde files wel of niet geïnstalleerd hebt. Het maakt voor cleanitol niet uit of je naar een dependency pack of naar een lot, model of mod zoekt, zo lang ze maar in je plug-in folder zitten. Zo kan je cleanitol dus ook laten zoeken of je een vanderaap gebouw wel of niet in je plug-ins folder hebt zitten en indien de file niet gevonden is, krijg je automatisch de url waar je de desbetreffende lot kan downloaden. Tegelijkertijd kan ik dan de dependencies van de gebouwen/mods toevoegen aan de zoeklijst (zoals bijvoorbeeld de RNP Essentials voor het werk van tag one), zodat je zeker weet dat de content die je downloadt via cleanitol ook daadwerkelijk werkt.

Maar als er vraag naar is, dan maak ik m graag. Ik heb er zelf immers ook profijt van :)

The complete history of Evergem ->My Mayor Diary <-
Come and visit Paroch Plein!

sebes

In dat geval kan ik me indenken dat het wel heel handig is.. vooral als ik SC4 op een nieuwe PC ga installeren   ()testing() .  Lijkt me alleen wel een heidens karwei jongen!

Check my MD:               
Rhenen,NN

Fledder200

**bump**  :P

wil je een speciaale lijst maken voor de cleanitol??

of hier een topic met nl bats en links? ( zo als in het franse hulp forum??)
want cleanitol heb ik niet...en ik wil wel z'n verwijs topic maken hier......
is ook makelijk :)
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!