• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Welkom

Started by Serkanner, January 24, 2007, 08:47:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

M4346

Ek dink ons kyk verby die mees belangrike antwoord of opsie... Dalk het ons Nederlands- en Afrikaanssprekendes net nie soveel probleme soos die "andertaliges" nie. :P

So, ek stem saam met DarkLoki. Die idee dat hierdie deel  van die forum net vir hulp gebruik word is nogal beperkend, ietwat eng, en heel onnodig in die konteks van ons onmiskenbare intelligensie ( :P ).
New Horizons Productions
Berethor ♦ beskhu3epnm ♦ blade2k5 ♦ dedgren ♦ dmscopio ♦ Ennedi
emilin ♦ Heblem ♦ jplumbley ♦ moganite ♦ M4346 ♦ papab2000
Shadow Assassin ♦ Tarkus ♦ wouanagaine

Serkanner

Quote from: M4346 on March 12, 2007, 09:53:28 AM
Ek dink ons kyk verby die mees belangrike antwoord of opsie... Dalk het ons Nederlands- en Afrikaanssprekendes net nie soveel probleme soos die "andertaliges" nie. :P

So, ek stem saam met DarkLoki. Die idee dat hierdie deel  van die forum net vir hulp gebruik word is nogal beperkend, ietwat eng, en heel onnodig in die konteks van ons onmiskenbare intelligensie ( :P ).

:D   ... Ik had het niet beter kunnen zeggen.  :thumbsup:

Strechnitz

Juist ja.

Mijn waarde medeburgers. Nu ben ik nog niet zoo lang actief op dit forum. Toch is het een schande dat ik jullie nu pas gevonden heb. Maar niet getreurd mijn medebroeders en zusters, ook die uit Suid Afrika, ik bén er.

Zo, das een nogal bombastisch begin. Niet dat jullie mij nodig hebben of überhaupt iets aan mij zullen hebben, maar soit. Ik zeg jullie allen gedag.

Ik verbaas mij trouwens over het aantal nederlanders hier. Dat is naar verhouding bovengemiddeld veel.

Enfin, al het beste,

Hubert

M4346

Nou maar welkom hier dan Hubert! :P Hier by die Nederlands-, en ook Afrikaanssprekendes, se eie ou tuistetjie by SC4D! :D

'n Bombastiese begin? Dalk. Maar dit is heel goed om jou hier te sien, uiteindelik. :P

Snaaks dat jy "überhaupt" gebruik... is dit nie 'n Duitse woord nie? (Die taal kan ek ook praat. :P) Of gebruik julle dit in Nederlands? In Afrikaans gebruik ons eerder "oor die algemeen" of "oorhoofs" (wat dieselfde, direkte betekenis het, nou dat ek daaraan dink).

Inelkgeval, genoeg daarvan!

Weereens 'n warm welkom hier!  :thumbsup:

- Marius
New Horizons Productions
Berethor ♦ beskhu3epnm ♦ blade2k5 ♦ dedgren ♦ dmscopio ♦ Ennedi
emilin ♦ Heblem ♦ jplumbley ♦ moganite ♦ M4346 ♦ papab2000
Shadow Assassin ♦ Tarkus ♦ wouanagaine

Strechnitz

haha, ik kom jou ook overal tegen. ;D

überhaupt is inderdaad een duits woord en geen Nederlands. Maar het wordt in spreektaal wel door veel nederlanders gebruikt. Ik gebruikte ook Enfin wat weer een Frans woord is zoals je weet. :satisfied: 

Mijn Nederlands is aangevuld met meer franse en duitse woorden dan gewoon is. Dat komt waarschijnlijk doordat ik in Brussel gewoont heb, en mijn familie deels een Duitse voorgeschiedenis heeft. &mmm

Hubert

NikNik

Beste mensen,

Na bijna een maand zonder moderator ben ik blij dat ik kan melden dat het nederlands- en Afrikaanstalige forum op SC4D weer een moderator heeft (ikke zei de gek) en is dus weer te gebuiken.

babbel er gerust in Afrikaans, Nederlands op los.
mochten er vragen of moeilijkheden zijn, dan zal ik deze aan de overige moderators en admins voorleggen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Voor de meeste problemen zijn er ook andere forums op SC4D maar daar weten jullie zelf de weg wel naar te vinden.
hoofdzaak is het Forum is weer open voor een ieder de Nederlands of Afrikaans spreekt.

groeten,

Nik-Nik

Fledder200

ik zei ook ikke :P

Welkom terug Nik-Nik!!!...zo als je kan zien hebben we allemaal netjes onze mond gehouden toen je weg was :)
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

sebes

We durfden gewoon niet  $%Grinno$%
Check my MD:               
Rhenen,NN

Strechnitz

Hmm.. nou ik heb anders vrolijk gebabbeld.  &mmm

Maar jullie hielden inderdaad netjes je mond.  :D

Hubert


sebes

Hubert... wees blij! Je zal nog spijt krijgen dat we onze scheur hier open trekken  ;)
Check my MD:               
Rhenen,NN

Fledder200

ojaaaaaaa :) dat is vragen om problemen  :D
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

Strechnitz

Echt waar heren?

Hhmmm, het wordt steeds meer een uitdaging. :P

Maar wie zegt dat jullie er op jullie beurt geen spijt van kunnen krijgen als ík mijn scheur open trek? >:D

hehehe.

Maar goed, wat doen jullie eigenlijk allemaal in RL?
Ik ben wel nieuwsgierig. ikzelf studeer Rechten in Leiden, en werk daarnaast in het Kurhaus in Den Haag om een extra centje te verdienen.

Mazzel

Hubert

Fledder200

aha...sgool..daar bent ik al jaaren geleeden mee gestobt.  ;D

ik werk in een winkel waar ik schoenen aan lastige oude dames probeer te verkopen...ja Sebes is een van mijn beste klanten :P
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

sebes

Ik heb van de week nog aan Niek ge-PM-ed dat ik dit toch écht het overbodigste forum op de hele site vond.. maar moet zeggen: met dat gebrabbel wordt het hier toch nog gezellig :D

Goed, ik werk voor onze vm nationale trots, de KLM. Ferry denkt dat ik inkoper van stewardessen outfits bent, maar ik houd alle schoenen natuurlijk zelf, dat snap je xaxaxa. In RL zit ik bij Revenue Management, en leidt de afdeling die groepsreis aanvragen evalueert en bevestigt.
Check my MD:               
Rhenen,NN

Fledder200

aha...ouwe bessies toers dus??  :P

en ik weet wat je bedoeld met die schoenen...alles wat jij over laat...koop ik ;)  ()stsfd()

maar het is hier toch best gezellig?
wat zou de wereld zonder Nederlanders zijn??
ook al is het een "overbodige aanwinst" op een site :)
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

JJ

Hej!

Mijn nederlands is wel slecht. Ik leer moet de mijn nederlands bij (www.rct-guide.nl) Dat was wel slecht nederlands, denk ik  :thumbsdown: :'( ()what() ??? "$Deal"$

Vario80

#56
Hallo, ik kan ook een beetje nederlands praten, maar jij kan niet zo wel schrijven.
Overigens min vaterlijke vorouders komen vanuit Noord Brabant.  :) "$Deal"$ :thumbsup:

Groetjes

Georg
Avatar: Atlantic Hotel Sail City- The new landmark of Bremerhaven

NikNik

Quote from: sebes on May 17, 2007, 05:01:59 AM
Ik heb van de week nog aan Niek ge-PM-ed dat ik dit toch écht het overbodigste forum op de hele site vond.. maar moet zeggen: met dat gebrabbel wordt het hier toch nog gezellig :D

Da's het ook!
Ik was net moderator geworden, werd mijn huis ondersteboven gehaald (eigen schuld dikke bult) door parketleggers. Hebben die mutsen lak over mijn verbindingskabel gesmeerd. Voordat ik daar achter was er was nl. ook een geheugensimmetje kapot, ben je goed 2 weken verder (oh, ik was ook nog bijna een week op vakantie  ;D ).

Goed, Ik ben terug en welkom aan Vario en JJ.
Geweldig dat onze taal ook door jullie gebruikt wordt en neem van mij aan dat het "slechte" Nederlands ook door de Nederlanders zelf geschreven en gesproken wordt dus helemaal niet erg. Laat staan dat het hier op dit Forum erg zou zijn.

@ Strechnitz
Ik ben in RL Business Development manager Glass bij de grootste electronica recyclaar van Europa. Ik zorg er voor dat er een afzet markt is voor glas afkomstig van oude TV's en monitoren (ja, we hebben inderdaad bijna alemaal nu een LCD, waarvoor nog geen goede recycleweg gevonden is).
Speaking of RL. Ik heb over 45 minuten een vergadering waarvoor ik nog 40 minuten in de auto moet zitten dus ik ga.

Nik-Nik
Fledder AKA Ted Bundy?

Meastro444

hoi

ik ben dus ook Nederlander hier, en mensen die wel eens op Simpeg komen kennen mij wel denk ik. h*int hint 1200 post daaro.*

maar oké ik kan dus een beetje modellen, maar die textures erop lukt niet. ik ben bezig met MML's aan het maken voor de verschillende sets die mijn menu opvullen. Diggis heeft er ook een aantal gemaakt, maar die zijn in Beta voor de PCG (mehehe, zit ik ook in). (tjah, van bescheidenheid nooit gehoord  $%Grinno$% )

mvg

Meastro444

(ps, als ik iemand beledigde heb, t was niet mijn bedoeling)
Friend of the Certified Drama Queen :)

NikNik

Ha die Maestro,

Simpeg?  ;D
Soms wordt 't me teveel met al die Forums, dus ik hou het bij SC4D en een beetje Simtropolis.
Beledigd? Wie, waar? Ik kan m'n Servische vrienden wel op je afsturen (of waren 't Albanezen?)....LOL

Nik-Nik