• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Dutch day?

Started by Strechnitz, August 27, 2007, 05:16:23 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Strechnitz

Hallo mensen,

Ik denk niet dat ik de enige ben die welleens op dit idee gekomen is. Maar ik wilde het jullie eens voorleggen.

Naar verhouding is er best een groot contingent van actieve Nederlandstalige Batters, MDers, en andere actievelingen op deze site. Zou het misschien niet aardig zijn om met alle nederlandstaligen een soort treffen te organiseren, zoals de BSC leden gedaan hebben in Frankfort aan de Main? ()what() Nederland en/of België is niet zo groot dus is vrijwel elke fatsoenlijke locatie ged te bereiken voor zowel auto als openbaar vervoer.

Over de precieze invuling, en de stad van treffen heb ik nog niet echt nagedacht. Laten we eerst eens kijken of er animo voor een dagje is....nou?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties,

Hubert.

kwakelaar

Lijkt mij leuk, ik zou er zeker proberen te zijn. :)

NikNik

Hubert,
Ik loop met z'n idee al een tijdje rond, maar om zoiets te posten was nog niet bij me op gekomen, dûh.

Dus ik ben er wel voor, gewoon om met elkaar kennis te maken.
De Zuid-Afrikanen zouden wel eens niet kunnen komen  ;)

Utrecht? Den Bosch?

Nike

M4346

Ja-nee, ek dink nie ons sal dit kan maak nie, maar laat ek nou nie vir die ander praat nie. :P

Ek is definitief uit hierdie een, maar ek hoop julle kan so iets organiseer en dat julle dit dan baie sal geniet. Onthou die kiekies! :P
New Horizons Productions
Berethor ♦ beskhu3epnm ♦ blade2k5 ♦ dedgren ♦ dmscopio ♦ Ennedi
emilin ♦ Heblem ♦ jplumbley ♦ moganite ♦ M4346 ♦ papab2000
Shadow Assassin ♦ Tarkus ♦ wouanagaine

sebes

Goed idee Hubert - ik ben er wel voor in.  :thumbsup:
Check my MD:               
Rhenen,NN

Strechnitz

Ah mooi

Dan ben ik in ieder geval niet de enige met dit idee :thumbsup:

We moeten dan eens brainstormen over wat waar en wanneer we bijeen zouden willen komen.
Hebben jullie suggesties?

Hubert
Your favorite "deliciously deviant" Empire is Back after a 2 month pause


Click on the picture above to visit Stropon.

Fledder200

hahaha...ja lijkt me leuk!!
al gaan jullie schrikken als ik binnen kom rollen :P
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

kwakelaar

#7
Hoi beste mensen

Ook binnen de BSC hebben we een dag gepland voor een meeting (voor Nederlandstaligen) en dan al 14 oktober. Dus misschien zouden we het kunnen combineren?

sebes

Zoals op de BSC site gezegd - 't lijkt me leuk om iedereens eens te ontmoeten, en op 14 oktober moet ik daar wel een paar uur voor vrij kunnen houden  :thumbsup:
Check my MD:               
Rhenen,NN

Strechnitz

Ja lijkt mij leuk.
Ik doe zeker mee.
Waar hoe en wat gaan we de veertiende doen?

Hubert
Your favorite "deliciously deviant" Empire is Back after a 2 month pause


Click on the picture above to visit Stropon.

mickebear

Ik zal ook meekomen vanaf Antwerpen - dan ik heb nog een kans een beetje meer mijn nederlands te verbeteren :-)

NikNik

Quote from: kwakelaar on September 30, 2007, 01:16:02 PM
Hoi beste mensen

Ook binnen de BSC hebben we een dag gepland voor een meeting (voor Nederlandstaligen) en dan al 14 oktober. Dus misschien zouden we het kunnen combineren?

Cool. 14e......moet kunnen denk ik, hoop ik. blader blader blader. Ik kan niks vinden in mijn agenda, maar ja ik schrijf er ook bijna nooits iets in....... ???

Ik hou 't in de gaten. Waar?

Nik-Nik

Strechnitz

ja inderdaad, goed punt nik nik,

Waar en hoe laat?

Hubert
Your favorite "deliciously deviant" Empire is Back after a 2 month pause


Click on the picture above to visit Stropon.

kwakelaar

Delft of Den Haag, rond een uur of 15.00, schikt dat jullie?

NikNik

Den Haag heeft dan mijn voorkeur, maar als we combineren met BSC dan moeten jullie maar je voorkeur uitspreken.

Wie weet je een goede plek daarvoor?

Wie komt met OV en wie met Auto?

Heeft iemand behoefte aan een PC met Sc4 RH geïnstalleerd, of neemt BSC-team leden die mee?

Nik-Nik

Strechnitz

Den haag zou ook mijn voorkeur hebben. dat is voor mij heel eenvoudig aan te reizen.
Ik kom met de trein. Het is mij om het even of we bij HS of CS verzamelen. CS zal makkelijker bereikbaar zijn voor hen die met de auto komen.

15.00 uur is wat mij betreft prima. eerder mag ook.
Ik neem mijn laptop niet mee en heb er in eerste instantie ook geen behoefte aan.
maar ik hou natuurlijk niemand tegen :)

Ik heb er zin in. ;D

Hubert
Your favorite "deliciously deviant" Empire is Back after a 2 month pause


Click on the picture above to visit Stropon.

kwakelaar

#16
Hallo Strechnitz en NikNik, wij hebben nu toch in Delft afgesproken. Vanuit het station Delft is het maar een klein stukje lopen naar de Markt waar de cafe zit.
Het is met de auto ook makkelijk om te bereiken.  Parkeren kan onder het spoorweg-viaduct en in 5min ben je op de Markt.
Een paar mensen hebben afgehaakt dus we zijn met z'n vieren vanuit de BSC. Mika, Serkanner, Sebes en ikke dan.
Dit is het cafe:

Grand Diner Cafe t'Boterhuis, Markt 15-17/A

http://www.boterhuis.nl

Mika en ik rijden, Sebes weet ik niet. Serkanner komt waarschijnlijk met OV.
Misschien dat Mika een laptop mee neemt, maar ik hoop dat we zonder computers ook gewoon wat kunnen kletsen en met elkaar kennis kunnen maken.
Als jullie al eerder willen beginnen kan dat natuurlijk, maar voor mezelf denk ik dat ik pas om 15.00 uur daar kan zijn.

En ik verheug me er op om jullie te ontmoeten.


mickebear

dus... ik neem mijn laptop mee (maar waarom??? ach zo, ik kan natuurlijk iets schilderen...  :-\ ) - en ik kom natuurlijk met mijn auto - dat is alleen een korte rijd van Antwerpen...

sebes

Jippie Delft - ik was daar nog maar 1x (in de stromende regen). Laat het de 14e maar mooi zijn... 

Ik zal ook niet voor 1500 aanwezig zijn. Ik kom met de auto - en neem ZEKER mijn PC niet mee  :P
Check my MD:               
Rhenen,NN

Fledder200

awww de 14e moet ik werken  :'(
draai ik eens in de 2 maanden een koopzondag ( en dat doe ik dus echt bijna nooit!!)
planen jullie een familie uitje :(

nou ik ga thuis wel zitten mokken hor
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!