• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

even een vraagje(nouja een grote vraag eigenlijk)

Started by Buzzit, October 05, 2010, 02:46:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Buzzit

heey mensen!
ik moet ff wat bekennen ik ben dan wel lekker bezig met batting(vind ik zelf dan :P ) maar qua simcity zelf.  ben ik nogal ja..  hoe zal ik 't zeggen
ik bouw nog alleen maar van die standaard amerikaanse dingen. en daar wil ik graag verandering in  brengen! ik wil zelf heel graag van die franse mini dorpjes maken die je op google earth overal tegenkomt! dat lijtk me echt vet en dan af en toe wel een leuke stad erbij enzo

maar. ik zie hier vooral bij de foto afdeling de meest prachtige steden en dorpen voorbij vliegen
mijn vraag hierbij is: hoe doen jullie 't toch?! waar hebben jullie dit allemaal geleerd en waar halen jullie toch al die gebouwen vandaan? ik heb er al vele ontdekt maar ze komen maar niet voor in mijn spel!
hebben jullie misschien tips voor mij zodat ik mijn steden en gebieden realistischer kan maken?

Max

kwakelaar

Hallo Max
Dit is natuurlijk geen makkelijke vraag om zomaar te beantworden. Ik neem aan dat je al kennis hebt gemaakt met de LEX, dat is tenminste de plek om al die mooie gebouwen te downloaden. En dat je al deze gebouwen met bijbehorende prop packs geinstallerd hebt?
Dit om maar ergens te beginnen.

Groetjes Gjermund/Kwakelaar

WC_EEND

En op de stex kan je ook redelijk wat Nederlandse (lees: Amsterdamse) BATs vindenen natuurlijk ook heel wat Parijse
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project