• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Välkommen till forumet!

Started by metasmurf, January 26, 2007, 01:45:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

metasmurf

Välkommen till forumet, förhoppningsvis så hittar fler skandinavier hit.  :)

vester

Hej Metasmurf.

Må vi dansker have lov at slutte os til jer svensker ?

metasmurf

Ja visst, vi kan göra det till ett skandinaviskt forum!

vester

#3
Det lyder godt. Way to go.

Jeg har endnu ikke set andre dansker her, men en del svensker, og nordmænd. Er der nogle finner ?
Ved der var et par stykker over på ST, Prepo og SimFox mener jeg at huske er finner.

metasmurf

Glenni, emilin, Odd from sweden, det är dom som jag vet om, finns säkert ännu fler.

vester

#5
Swesim, SandraSim er fra Sverige. shanghai kid er fra Norge.

SimFox er fra Finland. kwakelaar lever i Belgien, men er fra Norge.


Når men skal vi lave en Navnopråb:

Er der flere fra Skandinavien ?

metasmurf

När ska du släppa Christianborg förresten ? :) grymt snygg byggnad!

kwakelaar

Kwakelaar bor i Nederland, Mickebear bor i Belgia og er finsk.

Jeg har alltid litt problemer med aa skrive norsk siden mitt tastatur er engelsk og siden jeg bruker norsk saa sjeldent.

Jeg er ogsaa velding nysjerrig paa Christansborg????

metasmurf

Christianborg finns att ladda ner på LEX nu  ;D

Vester: planerar du på att göra fler liknande byggnader i bat? Vi behöver mer skandinaviska byggnader!

vester

#9
ja, jeg har to andre kirker i tankerne. Der ud over ved jeg ikke rigtig hvor jeg skal start. Der er så mange bygninger bare i København jeg gerne ville lave som bat.
BAT'ten har virkelig åbnet mine øje for hvor smuk København egentlig er.  ;D

Regner med at upload min andre bats til LEX snart, jeg skal bare lige tage mig sammen. Har en let omgang RLS.

kwakelaar: bruger du firefox ?
Hvis så kan du tilføje retstavnings modul, som du kan finde her.

Du kan jo bare gøre som vi andre gør bruge ae, oe, aa.

Det er også rigtig, du bor i Holland. Det er Mickebear der bor i Belgien.
Tænkt på at nævne ham, men er ikke sikker han er aktiv her på boardet endnu.
Håber at at se ham igen. Han har haft en slem omgang RLS.

shanghai kid

heisan alle sammen.

@Vester
Takker for tipset & linken til dette topic, helt klart at dette bør bli et skandinavisk forum. :thumbsup: &apls ;D
Shanghai kid from Norway
"The lurking devil"
(Bam Bam Bigelow & Eddie Guerrero R.I.P).

metasmurf

Jorå, det ska ändras. Har Pm:at jeronij om det.

vester

Velkommen shanghai kid til sc4d og til dette forum.

metasmurf: har også PM'ede J om det. Håber ikke jeg har trådt dig over tæerne !

metasmurf


krbe

Får bare slenge meg på her da, siden jeg er fra Skandinavia (Norge nå, og forhåpentligvis København til høsten) ;D

Begynte nettopp å spille SimCity igjen da jeg oppdaget flyplasspakkene for et par uker siden -- er det forresten noen som vet om noen lister over innhold jeg kan laste ned for å skape en "sammenhengende" by/region? Altså ikke å bruke søkefunksjonen, men heller slik:

Flyplasser
RMIP-1
RMIP-2
ACEs terminalpakke

Jernbane
Store sentralbanestasjon
Enda en hovedbanegård

Savner litt grupperinger i SC-samfunnet, men det kan også være det at jeg er fryktelig strukturert når det gjelder tekst $%Grinno$%

vester

Velkommen hertil.
Når du siger sammenhængende by, hvad mener du med det ?
Hvilken stil er du efter ?

Et godt sted at starte er i Mayor's diaries, se hvad du kan li. Her kan du så spørge hvem der har lavet de forskellige bygninger.

Der findes en del stationer. Der er Gare du Nord af Xannepan, Kings Cross af Frogface og Ill Tonkso har også lavet et par stykker.

krbe

Sammenhengende er kanskje ikke rette ordet - ensartet er vel det jeg var ute etter. Eksempelvis Aleks byer, hvor de forskjellige bydelene/nabolagene har et ensartet tema.

Jeg irriterer meg dessuten noe helt grusomt over Maxisbygningene (jada, skal hive endel av dem ut når jeg får organisert plugins), som nesten aldri har en ordentlig fasade mot gaten eller kan bygges sammen med andre bygninger (slik som de franske BATene). Poenget er at søkefunksjonen på STEX ikke er særlig bra, selv om kategorisøket på LEX har potensiale.

RippleJet

Hmmm, ingen från Finland ännu... det måste vi ändra på. ;D
Fast, jag är ju från Åland, så det kanske inte räknas...

Krbe, du menar w2w (wall-to-wall)?
Det kan vara lättare att hitta dem genom att söka på personer som Porkissimo, Odd from Sweden, harlemmergold, erdmoebel, TatooedMillionaire, ... jag är säker på att vester kan komma på fler ännu...

kwakelaar

Jeg tror for ensartede byer at du maa lete endel for aa faa tak i det du vill ha. Det kan noen ganger vaere vanskeling aa kombinere BATs fra forskjellige personer.

For w2w byggninger kan du ogsaa proeve: SFBT, vanderaap, Ill tonkso, Gascooker(maa du soeke paa LEX), RP(2005), Jenx, Born78, SWI21

vester

#19
På stående fod kan jeg kun komme på to mere: vanderaap og xannepan. Der udover er der en del fra BSC, som af bl.a. born78. Er ikke helt sikker på under hvilket navn de er uploaded.

Fra England er der Gascooker. Noget finder kun på STEX, andet kun på LEX. Kan ikke p.t. finde nogle lots med hos boliger på. Kun pakker med props.  ()what()