• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

News:

The SC4 Devotion Forums are no longer active, but remain online in an archived, read-only "museum" state.  It is not possible for regular members to post or use the private messaging system, and no technical support will be provided for any issues pertaining to the forums in their current state.  Attachments (those that still work) are accessible without login.

The LEX has been replaced with SC4Evermore (SC4E), and SC4E maintains an active Discord server.  For traditional forums, we recommend Simtropolis.

Main Menu

Dutch day?

Started by Strechnitz, August 27, 2007, 05:16:23 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WC_EEND

4 Februari past ook voor mij, mijn laatste examen is de dag ervoor :P
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

Getron

@All

Ook voor mij geldt: Mij maakt het niet uit. Allemaal goed.

Getron

FrankU

4 februari vind ik ok, maar het is wel wat vroeg in het jaar: koud en vroeg donker. In ieder geval vaart de Spido (rondvaarten Rotterdam) wel op die dag. Als we met meer dan 15 zijn wil men wel graag dat we reserveren. Maar zo groot is ons team toch niet?

MandelSoft

Nee, ik ben bang dat we met minder zijn...
Lurk mode: ACTIVE

mave94

Ik hoor net dat ik 4 februari zowieso niet kan, want dan gaan we een weekendje weg.
Daarna moet voor mij waarschijnlijk ook gewoon alles kunnen.

WC_EEND

Ik zit ook met het probleem van gescheiden ouders, dus ik kan infeite maar 1 weekend op 2 (4/02 past, 11/02 niet, 18/02 wel, enzovoort)

My LOT thread                                    

peter007

Ik zit op zaterdag 4 februarie midden in mijn NL'se mondelingen & examens. Ik kan niet komen op die datum  :bomb:

-Ernst

FrankU

Zeg, als dat met die examens eind januari en begin februari zo druk is, zullen we dan in maart afspreken? Dan is het ook weer wat langer licht en misschien niet zo koud en regenachtig?
Op zo'n rondvaartboot zitten met natte sneeuw of regen is ook niet zo heel aantrekkelijk.  ;)

MandelSoft

Tja, dat is ook een optie. Wat dachten jullie van 3 of 10 maart?

mave94

3 of 10 maart maakt eigenlijk niet uit voor mij.

FrankU

Mijn dochter is op 7 maart jarig, ze wordt 8, en ik weet nog niet wanneer wij dat vieren. Dus ik doe liever 17 maart of 24 of 31...

MandelSoft

Quote from: FrankU on December 08, 2011, 02:24:30 AM
Mijn dochter is op 7 maart jarig, ze wordt 8, en ik weet nog niet wanneer wij dat vieren. Dus ik doe liever 17 maart of 24 of 31...
Op de 31e ben ik juist weer jarig, dat komt voor mij niet zo goed uit. De andere twee data zijn in principe mogelijk, tenminste, als er niets tussenkomt.

peter007

Tsjaah ik zit tot en met laat in de lente met examens. Er zijn 2 mogelijkheden dat is of in de vakantie van week 17 of gewoon na al mijn examens. Ik weet niet hoe jullie ertegen overstaan als het heel erg ver wordt doorgeschoven maar ik heb echt even geen tijd. In week 25 ben ik volgensmij wel klaar met examens, mits herexamens dan. Ik ben nogal onzeker over deze dingen. Ik wil natuurlijk ook niets plannen op het moment dat ik een examen heb. (Bladert ondertussen door een lege agenda)

-Ernst

WC_EEND

Wanneer is week 17 of week 25? Zijn dat gewoon de 17e en 25e week van het jaar?

My LOT thread                                    

peter007

w_swietwoot

za in week 17 is 28 april, za in week 25 is de 23e van juni. Alleen dat duurt allemaal nog wel even. Kan het echt niet eerder?

ik vond die 24 maart wel wat, kan je echt niet peter007? Maar voor het overzicht deze tabel.  Als iedereen hem invult of aanpast als het niet klopt komt er met een beetje geluk een datum uit waarop we allemaal kunnen. Als er nog iemand is die mee wilt en er niet op staat dan mag hij zich toevoegen. Ik heb al wat voor een paar mensen ingevult, die aan de hand van de opmerkingen in dit topic.
                             18 feb         17 mrt           24 mrt          28 apr          23 jun
w_swietwoot            ja               misschien       ja                ja                nee
peter007                 ?                 nee              nee              ja                ja
franku                     ?                ja                 ja                ?                 ?
wc_eend                 ja
mrmave94
mrtnrlnm                                   ja                  ja                ?                 ?
getron
alex_bervoets

nog meer mensen?

WC_EEND

17 maart kan ik ook, de 24e niet, 28 april kan ik ook en 23 jun gaat niet voor mij (examens + verjaardag van een vriend die dag)

My LOT thread                                    

mave94

Ik heb de lijst aangevuld met mezelf en Xander:

w_swietwoot            ja               misschien       ja                ja                nee
peter007                 ?                 nee              nee              ja                ja
franku                     ?                ja                 ja                ?                 ?
wc_eend                 ja               ja                  nee             ja                nee
mrmave94               ja                ja                  ja               ja                nee
mrtnrlnm                 ?                 ja                  ja                ?                 ?
getron                    ?                 ?                   ?                 ?                 ?
alex_bervoets          ?                 ?                   ?                 ?                 ?

MandelSoft

Ik kan denk ik wel op alle data. Voor zover ik weet heb ik verder geen afspraken staan...

FrankU

Dat wordt dan dus:

franku                    ja                ja                 ja                ja                 ja
wc_eend                 ja               ja                  nee             ja                nee
mrmave94               ja                ja                  ja               ja                nee
mrtnrlnm                 ja                ja                  ja               ja                 ja
getron                    ?                 ?                   ?                 ?                 ?
alex_bervoets          ?                 ?                   ?                 ?                 ?

Dat begint op 28 april te lijken.

Edit 7-5-2012
wasoethoudt changed his nickname to w_swietwoot and of course I respect that, so I edited this list. I hope he did not change his real name too, because that is a lot of fuss!