• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

News:

The SC4 Devotion Forums are no longer active, but remain online in an archived, read-only "museum" state.  It is not possible for regular members to post or use the private messaging system, and no technical support will be provided for any issues pertaining to the forums in their current state.  Attachments (those that still work) are accessible without login.

The LEX has been replaced with SC4Evermore (SC4E), and SC4E maintains an active Discord server.  For traditional forums, we recommend Simtropolis.

Main Menu

Dutch day?

Started by Strechnitz, August 27, 2007, 05:16:23 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mave94

Voor mij zijn de 23e en de 29e alleen mogelijk als het niet anders kan, want dat valt in m'n toetsweek. 1, 8 en 15 juni zijn voor mij geen probleem, evenals 6 juli, maar da's dan al weer een end weg.

WC_EEND

8 Juni zou voor mij het beste uitkomen eerlijk gezegd.

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

mave94

8 juni is prima voor mij.

MandelSoft

8 juni kan wel, denk ik ;)
Lurk mode: ACTIVE

Getron

9 juni prima

Getron

WC_EEND

euh, 9 Juni is een zondag, ik neem aan dat je 8 Juni bedoelde?

Xander

My LOT thread                                    

Getron

Sorry Xander,

Tik fout en beetje druk om goed te lezen wat ik had geschreven  &ops

8 juni inderdaad.

Getron

WC_EEND

Dus, rollcall voor volgende week zaterdag:

- ik
- Getron
- Maarten/Mandelsoft
- Matthijs/Mave94
- Wouter(?)
...

My LOT thread                                    

mave94

Yep, ik zal er zijn. Zijn er nog meer die kunnen volgende week?

WC_EEND

relevante vraag: komt er iemand met de trein? Indien ja, laat mij iets weten en dan wacht ik je op aan het station (Gent-Sint-Pieters aka massieve bouwwerf).

Xander

My LOT thread                                    

MandelSoft

Ik lift vanaf Rotterdam Zuidplein mee met Getron
Lurk mode: ACTIVE

mave94

Zijn er andere leden die volgende week ook kunnen komen, Wouter, Frank?

Getron

Xander,

Waar kan ik volgende week de auto het beste parkeren?

Getron

WC_EEND

Wel, het hangt er van af. Spreken we aan het station af of in het centrum?

In het eerste geval parkeer je het beste in de parking van het station (afrit Sint-Denijs-Westrem op de E40, dan borden voor Flanders Expo volgen, rechtdoor over de rotonde, de brug over de ringvaart en R4 over, dan 2e afrit van de rotonde (richting station volgen) en dan aan de verkeerslichten rechtdoor). In het tweede geval best de parking van de Sint-Michielshelling (Sint-Michielsplein, 9000 Gent). Verder zou ik je ook willen aanraden om zo weinig mogelijk door het centrum van Gent te rijden vanwege het vrij drukke verkeer en wegenwerken overal.

Xander

edit: mijn suggestie zou zijn om aan het station af te spreken (de fontein op het Koningin Maria Hendrikaplein bijvoorbeeld) en dan de tram te nemen naar het centrum. Die parking is een stuk makkelijker te vinden en er zijn geen wegenwerken die in de weg liggen (zeldzaam in België :p) Te vroeg gesproken. Vanaf net voor de afrit van Sint-Denijs-Westrem zijn er wegenwerken aan de hand op de E40, het vormt echter geen probleem om af te rijden.

edit 2: weersvoorspellingen voor zaterdag zien er goed uit.

My LOT thread                                    

Getron

Xander,

Ik weet niet. Volgende week kom ik met de auto en heb MandelSoft die met mee rijdt. Ik heb nog plaats voor twee andere mensen. Maar als merendeel met de trein komt lijkt me handiger bij station af te spreken.

Getron

WC_EEND

Ok, ik kan je allesinds aanraden om de parkings "Zuid" en "Kouter" te vermijden aangezien die vrij duur zijn (en de Zuidparking ligt ook een beetje buiten het centrum). Mijn suggestie zou Sint-Michiels (Sint-Michielsplein 9, 9000 Gent) of Ramen (Ramen 23, 9000 Gent) zijn.

Xander

My LOT thread                                    

mave94

Getron, Ik zou ook graag mee willen rijden vanaf Zuidplein. Waar zet je de auto neer? Aan de kant van de Gooilandsingel neem ik aan?

Xander, wil je dat we nog wat DubbelFriss meenemen vanuit Nederland, en zo ja, wat voor smaak heeft je voorkeur?

Hoe laat spreken we af zaterdag aanstaande?

WC_EEND

Quote from: mave94 on June 03, 2013, 12:26:04 AM
Xander, wil je dat we nog wat DubbelFriss meenemen vanuit Nederland, en zo ja, wat voor smaak heeft je voorkeur?

Dat zou leuk zijn. Bij voorkeur die met appel & perzik en druif & citroen. Ik betaal je ze wel terug als jullie in Gent zijn.

Quote from: mave94 on June 03, 2013, 12:26:04 AM
Hoe laat spreken we af zaterdag aanstaande?

Dat laat ik aan Getron over om te beslissen aangezien hij met de auto komt. Voor mij is het 10 à 15min op de fiets (of langer als ik de tram neem), dus ik pas mij wel aan aan jullie.

Xander

My LOT thread                                    

mave94

Vanaf Zuidplein is het ongeveer anderhalf uur naar Gent. Ik doe er ongeveer een uur over naar Zuidplein en Maarten denk ik drie kwartier. Ik denk dat elf uur in Gent afspreken een mooie tijd is.

WC_EEND

Owja, voordat ik het vergeet: Belangrijk voor Getron: Ik raad je af om via Antwerpen-Linkeroever te rijden en dan de E34 te nemen omdat ze aan het werken zijn aan de kruising E34-R4 (ring van Gent). Je kan best gewoon de E19 nemen en dan Antwerpse ring richting Gent/Brussel/Luik (en dan natuurlijk de E17 richting Gent). Dan afrit Gent-Centrum (B401) nemen (let ook op voor de trajectcontrole op het viaduct van Gentbrugge), daarna Alle richtingen volgen, dan naar links aan de lichten, dan de stadsring (R40) meevolgen (aan de Heuvelpoort volgen richting Eeklo/N9), dan naar links de Nieuwewandeling in (te herkennen aan de woontorens en GB die er vlakbij staan), dan als je over het water bent naar rechts aan de lichten de Brugsepoortstraat in, parking Ramen is naar links bij Café Labath (nog niet te zien op Google streetview), voor Sint-Michiels rijd je rechtdoor en dan dan kom je er vanzelf op uit.

De routebeschrijving van Google maps raadt aan om door het centrum te rijden, maar geloof mij als ik zeg dat het geen goed idee is om dat te doen (veel eenrichtingsstraten, etc).

Xander.

My LOT thread