• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

News:

The SC4 Devotion Forums are no longer active, but remain online in an archived, read-only "museum" state.  It is not possible for regular members to post or use the private messaging system, and no technical support will be provided for any issues pertaining to the forums in their current state.  Attachments (those that still work) are accessible without login.

The LEX has been replaced with SC4Evermore (SC4E), and SC4E maintains an active Discord server.  For traditional forums, we recommend Simtropolis.

Main Menu

Nederlandse/ Belgische BAT'S / Dutch/Belgic BAT'S

Started by Fledder200, August 22, 2008, 05:26:29 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mtg

en een paar renders en nieuwe textures later..

FrankU

Een leuk huisje, maar er is iets mis met de textuur op je dak: de dakpannen lopen niet helemaal mooi door.
Verder komt er wel erg veel licht uit de deuropening van de zolderdeur naar het platte dak, en dat terwijl de deur dicht is!
Als laatste vind ik dat je de zijwangen van de dakkapellen moet schilderen. Tenminste in het aanzicht vanaf de achterzijde is de zijwang van de voorste dakkapel wel erg licht: komt er soms licht door naar buiten of is het gewoon heel erg wit?

Je ziet: commentaar op een paar details. In het geheel vind ik het een erg geslaagd huisje. Bravo!

Buzzit

een kleine update op de standerdmolen :)
met behulp van mijn lieftallige assistente heb ik het balkon even aangepast wat er nu zo uit ziet

heb verder nog niet veel aan het model gedaan zoals verwerken van details!
dat komt nog!
maar ik wil eerst dat alles op maat klopt!

overigens.
de windturbine van Maxis
hoe hebben ze die wieken op die manier laten draaien?
zonder te animeren zegmaar
of is dat weer iets hardcoded?

WC_EEND

Quote from: Buzzit on April 04, 2011, 01:27:47 PM
overigens.
de windturbine van Maxis
hoe hebben ze die wieken op die manier laten draaien?
zonder te animeren zegmaar
of is dat weer iets hardcoded?

Ik denk dat het hardcoded is, maar om zeker te ijn zou je misschien best eens Tage ofzo PM'en.

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

alex_bervoets

Hier ben ik terug...
ik had een drukke werkperiode en wat technische problemen  ;)

Ik heb na verschillende pogingen mijn Mena Brouwerij af gekregen (met de bemerkingen: kleiner, licht opgelost enz...).

Zo... hopelijk is de lot OK?

Ah: Mattijs, dat zwarte ding naast de poort is de brievenbus, kijk maar op volgende foto. Er zit zelfs post in de brievenbus van mijn BAT ('t is wel moeilijk te zien nu dat hij kleiner is) :p

Als alles goed is upload ik ze maandag naar de STEX enzo...

mave94

Ohh, prachtig, Alex! Bedankt voor de info, het ziet er nu heel goed uit, kan zeker goed gebruikt worden.
Ga je het nog met een bètatest doen bij het Benelux team?

alex_bervoets

mave94

Ik bedoelde eigenlijk te vragen of je nog hulp nodig had met het testen ervan voordat het geupload wordt.

alex_bervoets

Ah OK... ik kan het in de dropbox zetten? Alle tests zijn welkom natuurlijk!

En je had ook wat uitleg gevraagd over belichting? Dat is wel een heel ruim begrip, ik zal eens zien of ik iets bij elkaar kan schrijven (soort handleiding), dan kan die hier ook online gezet worden zodat iedereen er wat aan heeft...

mave94

Is goed, ik zie vanzelf een pop-up verschijnen. Dit weekend heb ik wel de tijd, maar ik weet niet hoe het met de anderen zit.
Over die belichting, doe rustig aan, over het gebouw zelf het kan ik ook nog een hoop leren...

alex_bervoets

Geen probleem...
als je vragen hebt, stel ze maar (stuur ze dan naar mijn e-mailadres: alex_bervoets@live.Be, dat controleer ik vaker)

peter007

&apls Goed werk. Je zou het zeker maandag moeten uploaden.

Als je mijn BAT thread hebt gecheckt zie je dat ik bezig was met het maken van een p-47 (voor de oplettenden). Een WOII vliegtuig. Mijn volgende vliegtuig zou wellicht weleens de piper cub kunnen zijn. Het nederlands vliegtuigje gebruikt door de nederlanders omstreeks 1940.
Het was zoals alle vliegtuigen in Nederland weer eens een vliegtuig van niks  :P

Toch maar een fokkertje  $%Grinno$%

Elke Nederlander kent hem wel. Dat is tenminste het vliegtuig waarvan ik een texture kon vinden  &ops

alex_bervoets

Wow, dat ziet er leuk uit... ik ben een fan van oude vliegtuigen (zie foto onderaan, ik zit vooraan)  ;) dus ik kijk ernaar uit! Zal het een zelf-vliegbare versie worden?

WC_EEND

Ik ben liefhebber van vliegtuigen in het algemeen (vandaar ook mijn SCAG lidmaatschap $%Grinno$%)

Alex, UDI bestuurbare vliegtuigen moeten in true 3D grerendered worden als ik mij niet vergis.
Even terzijde: is zo met kleine props vliegen moeilijk/duur? Ik wil op termijn ook leren vliegen, dus vandaar mijn intresse.

Xander

PS: is er al nieuws hoe het zit met ons teamboard?
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

Getron

@Alex_bervoets. Je brouwerij ziet er mooi uit  :thumbsup:. Hoop dat ze een goed bericht hebben ontvangen   ;). Kan niet wachten totdat op de Stex of in de Box zit  :D. En ben benieuwd naar je volgende project.

@peter007. Dat zou mooi zijn om een Fokker Dr.I (Dreidecker) in SC4 te zien. Weet je al of het een prop of een ingame vliegtuigje wordt?
P.s. Rond 1940 vloog de luchtmacht met de Fokker G.I (http://en.wikipedia.org/wiki/Fokker_G.1). Misschien je volgende project?

Getron

alex_bervoets

Ok... ik ga nu waarschijnlijk een hele domme vraag stellen: "hoe upload je naar de FileExchange?" Ik heb me aangemeld en kan nieuwe uploads downloaden maar ik vind nergens een manier om zelf iets te uploaden?

MandelSoft

Je bedoelt uploaden op de LEX? Dat moet via de LEX Candicy. Men wil hier namelijk zeker zijn dat de dingen die op de LEX staan van goede kwaliteit zijn en goed getest  ;)
Lurk mode: ACTIVE

alex_bervoets

Dat begrijp ik... en hoe doe ik dat of wie spreek ik daarvoor aan?

FrankU