• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

News:

The SC4 Devotion Forums are no longer active, but remain online in an archived, read-only "museum" state.  It is not possible for regular members to post or use the private messaging system, and no technical support will be provided for any issues pertaining to the forums in their current state.  Attachments (those that still work) are accessible without login.

The LEX has been replaced with SC4Evermore (SC4E), and SC4E maintains an active Discord server.  For traditional forums, we recommend Simtropolis.

Main Menu

Nederlandse/ Belgische BAT'S / Dutch/Belgic BAT'S

Started by Fledder200, August 22, 2008, 05:26:29 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tag_one

Quote from: mtg on February 17, 2011, 12:18:09 PM
Nog even over grachten..  ;D Heb de canals van Oppie gedownload, maar in zoom zijn ze echt  :thumbsdown: Ik zit te denken om grachten te maken twee tiles breed met aan weerszijden straten (één richtingsverkeer) Meer zoals de NAM puzzle-pieces. interesse? 

Vanzelfsprekend ;) Mocht je ermee aan de slag gaan, neem dan even contact op met Lee (Callagrafx). Het zou geweldig zijn als jou water textures aansluiten bij de zijne...  ::)
Of misschien ook interessant.. overhanging props die je over plopable water kan plaatsen. Handig als je bijvoorbeeld mooi blauw water in je gracht wil in plaatst van bruin. (gewoon wat ideetjes...) :D

alex_bervoets

Wel... dit staat ook nog op mijn lijstje: Het gravensteen van Gent

Maar dat is voor als ik op pensioen ga ofzo  :P

Getron

@Alex: die zou ik graag willen terugzien in SC4
@Matthijs: Zelfde geld zeker voor Muiderslot.

Maar hoe gaat het nu verder? Wie beslist wat (welke gebouwen) er wordt gebat?

Mijn lijkt het verstandig om verder te gaan waar Matthijs al mee is begonnen: Nederlandse (en natuurlijk ook de Belgische) Rijtjeshuizen.
En mogelijk dat iemand hiernaast al met de boerderijen kan beginnen?

En gaan we verder onder dit forum of willen we binnen SC4 misschien onze eigen ruimte, net zoals NDEX of TSC hebben.

Getron

mave94

Hallo Getron

Als alles rond is krijgen we een eigen board net zoals de andere teams hier.
Eigenlijk beslissen we denk ik zelf welke gebouw je BAT, met ideeën van de anderen

-Matthijs

peter007

@Getron. Een eigen ruimte lijkt me leuk maar dan moeten we eerst nog even wat groeien. Misschien moeten we ergens een banner maken om mensen te vragen die ons team kunnen versterken. Tot nu toe kan het ook best hier.

Trouwens ik heb er over nagedacht en ik zou best teamleider willen zijn als we nog eens een eigen forum hebben zou ik dat tenminste best bij willen houden. (Dus jullie hebben er weer een gestrikt)

@ alex die laatste had ik ook ff toegevoegd bij m'n favorieten van jouw vorige post. Leuke toren moet ik zeggen.
Misschien leuk voor in mijn vrije tijd.

Zelf zat ik nog te denken aan de st. servaes kathedraal. Of tenminste wat ervoor door moet gaan want ik maak nooit de bouwen precies zoals ze in het echt zijn. ik ben heel slecht met afmetingen en dergelijke dus krijg ik altijd een vertekend beeld. Mijn fantasie is veel betrouwbaarder

Enne maak t'er een feesje van alex.

WC_EEND

Even geheel terzijde, maar voor onze Nederlande vrienden heb ik 2 fotos getrokken van onze recordviering :P

http://i871.photobucket.com/albums/ab278/WCEEND/C360_2011-02-1720-46-12.jpg

http://i871.photobucket.com/albums/ab278/WCEEND/C360_2011-02-1721-16-26.jpg
Ik heb ze met mijn gsm getrokken en het was donker, dus sorry voor de mindere kwaliteit

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

alex_bervoets

@ Peter: ik zou de Toren "ter Heide" liever zelf doen... reden: vanuit mijn kamerraam van het huis van mijn ouders (waar ik 20 jaar gewoond heb) zag ik die toren staan. Ik heb die dus iedere dag van mijn jeugd gezien. Ik heb ook meer dan 10 jaar voetbal gespeeld op de pleinen die er vlak naast liggen. Het is dus een nostalgische BAT die ik ga proberen zo realistisch mogelijk na te maken (ondertussen heb ik toch al veel geleerd)...

Enne... het hoogtepunt van ons feestje was het doorgeven van de wisselbeker: een Iraakse delegatie (zogezegd toch) kwam die symbolisch aan België geven. Gevoel voor humor (en een béétje sarcasme) hebben we wel, niet waar?  ;D

peter007

@alex. Haha leuk zo'n wisselbeker. Ik hoop dat jullie hem lang mogen houden. Wbt. de toren vind ik het goed dat jij die ook doet. Het si echt een hele leuke toren moet ik zeggen en ik wacht echt al op het resultaat.  ()stsfd()

Getron

@Matthijs; Mag ik dan voorstel doen? Mogelijkheid om verschillende appartementen uit Rotterdam-Zuid Charlois te doen?
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&biw=1024&bih=533&q=amelandseplein+17A+rotterdam&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Amelandseplein+17A,+Rotterdam&gl=nl&ei=0JtfTZKFEMvsOZX70O4N&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CBgQ8gEwAA

Als je tijd hebt natuurlijk

Thanks

Gilikov1994

Hallo,

Ik ben Giel en lid van de EBLT. Ik ben voor een tijdje even offline van de Sc4 en het team, omdat ik het heel druk heb met mijn schoolexamen. Maar nu ik jullie praktijken en theorieen zo is bekijk ziet dit er wel heel goed uit, indien jullie hulp/tips/testers nodig hebben voor jullie LOT's (Ik ben namelijk een LOTter) dan hoor ik het wel.

Met vriendelijke en succesvolle groeten,

- Giel
Check out my LOT thread, and also the EBLTeam!

==> http://sc4devotion.com/forums/index.php?topic=10509.msg318190#new <==

mave94

@ Alex en Xander: Goed dat het zo leuk geweest was! Eerst dacht ik dat er echt iemand uit Irak kwam, maar dat was natuurlijk sarcastisch bedoeld...
@ Getron: Ik zat zelf ook te denken aan zo'n gebouw. Ik ben alleen nog maar een krappe twee weken bezig, dus ik zal nog wel het een en het ander uit moeten vinden... Gelukkig hebben we hier bijna vakantie, dus dan kan ik weer even wat 'oefenen' met de BAT. Ik zal kijken wat ik kan doen ;D

En aan iedereen die een betere kwaliteit 360* panorama's van Nederland willen: http://www.hollandtoer.nl/ heeft meer dan 11.000 zeer mooie panorama's. Zeker de moeite waard om even te bezoeken :D. Er zijn ook diverse musea opgenomen.
Mijn favoriet: Uitzicht vanaf de Euromast.

-Matthijs

EDIT: post 128

Getron

&mmm Het is hier een beetje stil geworden.  &mmm.

Nu laat ik dan weer eens wat zeggen  :P.

Zoals elke dag de afgelopen weken weer onderweg van werk naar huis, en dat betekend van Schiphol Rijk naar Rotterdam. A4 afrijden en dan binnendoor naar de A20. Vervolgens weer een klein stukje A4 en dan Beneluxtunnel, A15 en Rotterdam in. Helaas stond er een lange file voor de Beneluxtunnel. Dus nam ik een omleiding en reed langs Schiedam. Nu ligt daar op een industrieterrein de Nolet Distillery. http://maps.google.nl/maps?hl=nl&biw=1280&bih=826&q=schiedam&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Schiedam&gl=nl&ei=83plTbSJO8jrOd6QwYoG&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CCUQ8gEwAA.

En deze bracht me op idee dat we in Sim City de echte Belgische en Nederlandse Brouwerijen mis. Dat zou ik wel eens graag willen terug zien. De Brand Bier Brouwerij in Wijlre of de Stella Artios Brouwerij in Leuven.

vivapanda

Haha, leuk om hier ook een Nederlands te
lezen, het ziet er goed uit!
Ik was trouwens van plan zoiets op simtropolis op te richten, maar het bestaat hier al :D

MandelSoft

Inderdaad is het hier nu een beetje stil. Overginds, ikzelf ben de laatste tijd meer bezig met mijn regio dan met modden of de BAT. Dat gaat voorspoedig, al zeg ik het zelf. Schellingen telt nu al meer dan 1 miljoen inwoners en groeit nog steeds.

Ik moet maar weer eens een update maken voor mijn MD  &Thk/(

Groeten,
Maarten
Lurk mode: ACTIVE

WC_EEND

Quote from: Getron on February 23, 2011, 01:27:40 PM
En deze bracht me op idee dat we in Sim City de echte Belgische en Nederlandse Brouwerijen mis. Dat zou ik wel eens graag willen terug zien. De Brand Bier Brouwerij in Wijlre of de Stella Artios Brouwerij in Leuven.

Eigenlijk wel grappig (ironisch zelfs) dat dat ik er nooit zelf aan gedacht heb:P
Misschien ga ik mijzelf wel eens aan het BATen van een brouwerij wagen... (ik heb momenteel zo goed als geen BAT ervaring, dus het zal wel een uitdaging worden.
Verder zouden we best eens werk maken van dat Benelux BAT Team board.

PS: bedankt voor het idee Getron :thumbsup:

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

alex_bervoets

Qua brouwerijen ben ik jullie voor:
ik ben deze aan het maken

en in GMAX:

Getron

Wat je al hebt is al een schoonheid.  &apls Ben benieuwd naar als dit straks klaar is.   :thumbsup:

mave94

alex_bervoets

Oh... en dit is de nacht-versie:

Misschien even ter info: de Mena-brouwerij is geen brouwerij meer. Het is een bibliotheek, vergaderzaal en café. Maar er hangt een verhaaltje aan dit gebouw: mijn ouders wonen in de straat rechts ervan. Ik heb daar dus meer dan 20 jaar gewoond. Toen Inbev (vroeger Stella Artois) het gebouw verkocht aan de gemeente, mochten alle inwoners ideëen geven wat ze met het gebouw (dat al jaren leegstond) zouden willen doen.
Mijn idee was om er terug een werkende brouwerij van de maken, met museum (dat nu in een oude fabriekshal staat) en café/brasserie waar ze het Mena-bier terug serveren...
Ze hebben mijn idee dus duidelijk niet gevolgd  :P  maar het café is er wel! Ze hebben ook het bier enkele dagen verkocht toen het vernieuwde gebouw geopend werd.
Deze Bat is dus eigenlijk wat het zou geworden zijn moest men mijn idee uitgevoerd hebben...  ;)

sebes

Jongens wat een activiteit hier - helemaal geweldig. Ik moet misschien toch RL maar weer laten waaien en meer hier zijn :)
Check my MD:               
Rhenen,NN