• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

News:

The SC4 Devotion Forums are no longer active, but remain online in an archived, read-only "museum" state.  It is not possible for regular members to post or use the private messaging system, and no technical support will be provided for any issues pertaining to the forums in their current state.  Attachments (those that still work) are accessible without login.

The LEX has been replaced with SC4Evermore (SC4E), and SC4E maintains an active Discord server.  For traditional forums, we recommend Simtropolis.

Main Menu

Dutch day?

Started by Strechnitz, August 27, 2007, 05:16:23 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mave94

Dat is wel wat ver weg, maar ja, het zou natuurlijk wel leuk zijn als iedereen erbij kan zijn. :)

WC_EEND

28 April is toch niet zo ver weg? Het is al bijna 2012 :P

PS: ik heb geprobeerd om iets gelijkaardigs te organiseren voor de SCAG, maar dat is pas lastig :P We zitten ook redelijk gespreid over de wereld (ik in België, Joel in Nieuw-Zeeland, ShadeSlayer in Canada en Kov Liberty in de VS).
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

FrankU

Quote from: WC_EEND on December 14, 2011, 07:13:39 AM
PS: ik heb geprobeerd om iets gelijkaardigs te organiseren voor de SCAG, maar dat is pas lastig :P We zitten ook redelijk gespreid over de wereld (ik in België, Joel in Nieuw-Zeeland, ShadeSlayer in Canada en Kov Liberty in de VS).

Dat lukt alleen als je een dikke portemonnee hebt, en die ook daar aan wilt uitgeven. Dan is een treinkaartje Rotterdam wel te overzien.

28 april; kans op mooi weer neemt toe!

WC_EEND

Quote from: FrankU on December 14, 2011, 10:28:09 AM
Dat lukt alleen als je een dikke portemonnee hebt, en die ook daar aan wilt uitgeven. Dan is een treinkaartje Rotterdam wel te overzien.

Het grootste probleem was eigenlijk om een datum te vinden die voor iedereen paste. Nu, na het overlijden van Adrian deze zomer hebben we ook beslist om nog wat langer te wachten.

My LOT thread                                    

mave94

Ach ja voor je het weet is het zo ver. Het klinkt alleen zo ver weg.
April doet wat die wil, zeggen ze toch? Het is in ieder geval meer kans op beter weer dan in de winter.

Laten we dan 28 april afspreken?
Waar: Rotterdam CS (op de nieuwe loopbrug lijkt mij handig: het is daar rustig én het is makkelijk te vinden)

FrankU

MandelSoft

Een goed herkenningspunt is zeer aan te raden. Ik ga ook akkoord.
Lurk mode: ACTIVE

Getron

Goed te zien dat er meer duidelijkheid komt. Helaas kan ik nu nog niet zeggen of ik 28 april ga halen. Zelfde weekend is mijn vader ook jarig, en mogelijk ben ik dan in Zuid Limburg. In plaats van in mijn eigen woonplaatsie waar de tweede (is toch de tweede?) Dutch Day wordt gehouden.

Getron

WC_EEND

Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, maar als het makkelijk te vinden is ben ik er ook mee akkoord.

My LOT thread                                    

peter007

Da's ok. Even kijken hoe ik dat ga regelen met mijn hobby's op zaterdag

w_swietwoot

genoteerd in de agenda. ()stsfd()

WC_EEND

same here, ik boek men Thalys ticket van zodra ik kan (kan maximaal 3 maanden op voorhand geboekt worden)

My LOT thread                                    

FrankU

Quote from: WC_EEND on December 15, 2011, 07:02:24 AM
Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, maar als het makkelijk te vinden is ben ik er ook mee akkoord.

Als je met de trein komt is het station wel te vinden hoor.  :D

Maar het is misschien goed dat tegen die tijd iemand die het station Rotterdam goed kent een goede herkenningsplek bedenkt, want ik heb echt geen idee hoe jullie er uit zien en jullie kennen mij ook niet.
Ik heb ooit eens een afspraakje gemaakt met een meisje dat ik nog nooit gezien had in een café. Dat is wel een tikje onhandig, kan ik je verzekeren. En ik ga niet met een roos op mijn hoed door het station banjeren!  ;D

WC_EEND

Wel, volgens de uren van de Thalys die ik op het internet gevonden heb, zal ik wellicht (indien er geen vertraging is) on 11u03 toekomen. Dus zolang er tegen dan iemand van ons daar is zie ik geen probleem (zo lang ik weet wie het is en hoe die er uit ziet :P)

My LOT thread                                    

mave94

Ik ken Rotterdam Centraal redelijk goed. Hoewel ik er een paar maanden geleden nog was geweest, schijnt er een hoop veranderd te zijn in de tussentijd. Wel weet ik dat het aan de voorkant (Weena-zijde) nogal druk is, omdat ze daar met verbouwingen bezig zijn. Overigens zijn ze op het hele station bezig, maar voor de rest heb je er volgens mij niet zo'n last van. De voorkant is dus zowieso niet handig, de achterkant ligt aan de 'verkeerde' kant van het station. Mijn voorstel is dan ook om af te spreken op bijvoorbeeld perron 1A (trein naar Hoek v. Holland uit mijn hoofd). Het is daar vrij rustig, dus het zou niet moeten missen. Of, zoals ik eerder had aangegeven, op de nieuwe loopbrug. Deze is bereikbaar vanaf ieder perron en dus makkelijk te vinden. Opnieuw lijkt mij het dan handig om bij perron 1 af te spreken, want dat ligt het dichtste bij de voorkant van het station. Ik denk dat het daarmee wel goed zal komen. Ik kan wel kijken of ik kan zorgen dat ik er eerder kan zijn. Het is ongeveer 1 uur reizen vanaf mijn huis. Ik neem aan dat iedereen met het openbaar vervoer komt?
Wat gaan we doen? Ik neem aan de welbekende Rotterdamse gebouwen bekijken, zoals Erasmusbrug, kubuswoningen, 'de koopgoot', het stadhuis, Kop van Zuid, Delfshaven (ja ook Rotterdam heeft oude bebouwing) en noem maar op. Havens zijn eigenlijk te ver weg (Botlek, Europoort ...), maar er zijn wel wat kleinschaligere havens te vinden in het centrum. Misschien ook een uitstapje/attractie bezoeken, bijvoorbeeld Speedo ronvaartboot, Splash tours, Euromast of Railz Miniworld. Natuurlijk eten we tussendoor ergens nog wat.
O, bijna vergeten, kaartje van Rotterdam Centraal met mogelijke afspreekplek:

-Matthijs

peter007

Nou dat kan ik wel vinden. Ik zal er zijn dan ;)
28 april

tag_one

Klinkt leuk! Mijn ervaringen met SC4 meetingen zijn goed, dus ik weet zeker dat het gezellig wordt :) Bij deze ben ik er ook bij.

WC_EEND

Gasten, ik heb een vraagje: een van mijn zussen heeft een vriendin die blijkbaar in Zoetermeer woont en ik heb haar voorgesteld om evt mee te komen en met die vriendin van haar dan ook de 28e af te spreken. Is dit een probleem voor iemand?

My LOT thread                                    

MandelSoft

Voor mij geen probleem. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd ;)
Lurk mode: ACTIVE

WC_EEND

Dus, even om samen te vatten:
Aanwezig op 28/04:

- Xander/WC_EEND (+ zus hoogstwaarschijnlijk)
- Merijn/tag_one
- Ernst/peter007
- Maarten/mrtnrln
- Matthijs/MrMAvE94
- FrankU
- Getron (?)
- Wouter/w_swietwoot

?= niet zeker

Als ik je vergeten ben, laat het mij dan gewoon weten en dan voeg ik je wel toe.

Xander

My LOT thread