• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

News:

The SC4 Devotion Forums are no longer active, but remain online in an archived, read-only "museum" state.  It is not possible for regular members to post or use the private messaging system, and no technical support will be provided for any issues pertaining to the forums in their current state.  Attachments (those that still work) are accessible without login.

The LEX has been replaced with SC4Evermore (SC4E), and SC4E maintains an active Discord server.  For traditional forums, we recommend Simtropolis.

Main Menu

Dutch day?

Started by Strechnitz, August 27, 2007, 05:16:23 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

peter007

Quote from: wasoethoudt on April 26, 2012, 04:12:41 AM
zal ik nog 4 kaartjes erbij kopen vanavond voor jullie? Of hebben jullie al iets geregeld? Want deze 4 moeten wel van te voren gekocht worden voor de korting. Alleen het laatste kaartje maakt dus niet uit.
Ik moet er nog een.

w_swietwoot

ok genoteerd. Ga ik regelen maar nog even kijken of er nog meer nodig zijn, ze moeten per 2 besteld worden namenlijk. Volgens mij kan ik ze ook nog morgen avond kopen.

mave94

Ik zou zeggen, gewoon alle vier bestellen, dan zijn we in ieder geval zeker van kaartjes (met korting). ;)
Overigens zijn er voor de rest nog geen kaartjes besteld dacht ik, dus ik heb ook nog geen.

Getron

Sorry, ben even eruit geweest. Maar wat is nu de laatste status?
Telefoonnummer wil ik wel uitwisselen, maar liefst niet via forum. Kan ik iemand mailen?

Ik begrijp dat weer beter wordt. (ik hoop het wat vandaag was het maar matig hier in Rotterdam). Misschien dat iemand daar nog wat kan regelen  :P.

Jammer genoeg nog 1 dag vroeg op om op en naar te rijden naar Amersfoort en te werken.

Getron.

w_swietwoot

die voor jou matthijs is ook genoteerd.
getron moet jij nog een kaartje voor railz?
(wat een gedoe, dingen per forum regelen :D)

Getron

Wouter,

Heb je bericht beantwoord. Te gek dat je de kaartjes regelt. Lukt toch wel via forums. Alleen hopen dat iemand bericht ziet en natuurlijk op tijd reageert.

Getron

w_swietwoot

Mooi, getron heeft bevestigd er een nodig te hebben dus ik ga nu 4 kaarten bestellen.
Maarten heeft niet gereageerd maar dat 4e kaartje is voor hem. Dus maarten als je dit leest, dan is het geregeld voor je.

w_swietwoot

gaat prima, maar het gaat makkelijk langs elkaar heen ::). Zo ik heb 6 schitterende kaarten!
Morgen even uitprinten, alles geregeld dus :thumbsup:. Hopelijk komt Tag_one ook nog. Dat zou ik leuk vinden.
Tot zaterdag 11 uur, groeten!

Getron

Quote from: wasoethoudt on April 26, 2012, 12:48:28 PMHopelijk komt Tag_one ook nog. Dat zou ik leuk vinden.

Ik hoop het ook Wouter, ik hoop het ook. Tot zaterdag.

Getron

WC_EEND

Ik heb Tag_One op Facebook, moet ik hem anders een berichtje sturen?

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

w_swietwoot

WC_EEND

Quote from: wasoethoudt on April 26, 2012, 01:07:37 PM
is een goed plan.

bericht verzonden

edit: nog altijd geen antwoord gehad, we zien morgen wel zeker?

My LOT thread                                    

tag_one

Hoi! Ik heb net Xander z'n berichtje gelezen op FB. Het gaat me helaas niet lukken om er morgen bij te zijn. Ik zit midden in een verhuizing, dus vandaar. De volgende keer kom ik zeker! Veel plezier morgen en maak er een mooie dag van! :)

WC_EEND

Beetje vervelend nieuws van mijn kant: de NMBS heeft beslist om mijn verbinding naar Brussel-Zuid af te schaffen, dus ik moet nu een trein vroeger nemen en ga dus een uur te vroeg in Brussel-Zuid zijn.

Xander

My LOT thread                                    

peter007

Dan stap ik ook wel een uurtje vroeger op de trein. Kan ik op mijn gemakje nog even wat drinken halen en een kaartje kopen.

-Ernst

mave94

Ernst, ik denk dat de trein nogsteeds om dezelfde tijd vertrekt, maar de Thalys stopt uiteraard niet in Gent, dus moet Xander eerst naar Brussel en daar overstappen op de Thalys.

WC_EEND

Quote from: MrMAvE94 on April 27, 2012, 12:16:25 PM
Ernst, ik denk dat de trein nogsteeds om dezelfde tijd vertrekt, maar de Thalys stopt uiteraard niet in Gent, dus moet Xander eerst naar Brussel en daar overstappen op de Thalys.
Klopt :thumbsup:

Xander

My LOT thread                                    

peter007

Oh Haha. Even verkeerd gelezen dus :P

WC_EEND

Kleine update van mijn kant, ik ben net uit Gent-Sint-Pieters vertrokken richting Brussel. Ik heb een groene trui aan, een blauwe jeansbrooek en grijze schoenen.

Xander

My LOT thread                                    

MandelSoft

Ik heb via 9292ov.nl berekend dat ik om 11:05 op Rotterdam CS ben. Ik heb een donkerblauwe winterjas aan met een zwarte broek en een zwarte rugzak
Lurk mode: ACTIVE