• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

News:

The SC4 Devotion Forums are no longer active, but remain online in an archived, read-only "museum" state.  It is not possible for regular members to post or use the private messaging system, and no technical support will be provided for any issues pertaining to the forums in their current state.  Attachments (those that still work) are accessible without login.

The LEX has been replaced with SC4Evermore (SC4E), and SC4E maintains an active Discord server.  For traditional forums, we recommend Simtropolis.

Main Menu

Dutch day?

Started by Strechnitz, August 27, 2007, 05:16:23 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

WC_EEND

Quote from: Getron on October 12, 2012, 11:14:41 AM
Quote from: WC_EEND on October 12, 2012, 03:52:34 AM
Gent is de mooiste van de 3, ken ik zoals mijn binnenzak en blijf ik delen van ontdekken die ik nog niet eerder kende. Dus mijn voorkeur zou Gent zijn.

Gent lijkt me een leuke stad om te zien. En daarbij als WC_Eend de stad als zijn binnenzak kent lijkt me dat erg handig. Maar vergeten we ook niet steden als Leuven? Genk? of Hasselt? Maar daartegen zijn deze steden een stuk moeilijker te bereiken met openbaar vervoer vanuit Nederland.

Maar enige reacties vanuit andere belangstellende?

Getron

Het merendeel van de grote Nederlandse steden (de Randstad, Eindhoven en Amsterdam) is eigenlijk makkelijker (en sneller) bereikbaar voor mij dan Hasselt of Genk :P Leuven is ongeveer een uurtje met de trein. Genk ga je vrees ik ook vrij snel volledig gezien hebben. Hasselt ben ik nog nooit geweest en Leuven ken ik eigenlijk amper.
Ben vandaag nog eens in Antwerpen geweest (ik heb ondertussen ook Dubbel Friss meegebracht uit de Albert Heijn op de Groenplaats ;D) en het centrum is wel de moeite maar eens daarbuiten is er niet echt veel interessants te zien.

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

mave94

Ik heb het erg leuk gevonden om jullie eens te ontmoeten. Ik hoop dat Frank en Merijn dit keer wel kunnen. Mij lijkt ook volgend jaar handiger, want dit jaar kom je al gauw in december uit. December is voor velen altijd een hele drukke periode, inclusief mijzelf.

Gent lijkt me wel leuk. Ik ben er zelf nog nooit geweest. Ik ben nog maar enkele keren in België geweest: Ardennen, Tongeren en Ieper, voor de rest nog niets gezien van onze zuiderburen. Ik heb begrepen dat ik met Getron mee zou kunnen rijden en dat Ernst dat ook kon.

Weertechnisch gezien hangt het ervan af wat we willen doen om te weten wanneer we gaan. Als we veel buiten lopen en de stad verkennen, dan is dat wat minder als het koud is buiten, als het winter is. Het lijkt mij het beste het weer op een zaterdag te houden, want dan hebben de meesten als het goed is wel tijd. Op vakanties na weet ik nog niet heel veel van volgend jaar.

-Matthijs

WC_EEND

Als het Gent wordt kan ik ook degenen die eventueel met de trein zouden komen opwachten aan het station (ongeveer 10min stappen van bij mij thuis).
Ik denk ook dat een datum rond eind April zoals we de vorige keer gedaan hebben ook het beste zal zijn. Qua dag zouden we inderdaad best voor een zaterdag gaan aangezien het midden van de week nogal lastig kan worden.

PS Matthijs, als je Gent eens wil zien kun je altijd eens op Google streetview kijken ;D

Xander

My LOT thread                                    

mave94

Ah, Xander, natuurlijk! Ben blij dat België nu ook StreetView heeft. Met de politieserie "Flikken Gent" (geen idee hoe het origineel in België heet) heb ik al een aardig beeld gekregen van de stad.

April lijkt mij inderdaad een goed idee.

-Matthijs

WC_EEND

Quote from: mave94 on October 13, 2012, 01:00:48 AM
Met de politieserie "Flikken Gent" (geen idee hoe het origineel in België heet) heb ik al een aardig beeld gekregen van de stad.

April lijkt mij inderdaad een goed idee.

-Matthijs

Bij ons heet het gewoon "Flikken" (de acteurs zijn wel bijna allemaal Antwerpenaars, maar dit terzijde :P)

Xander

My LOT thread                                    

mave94

Ik heb even nagevraagd bij mijn ouders en ik weet dat ik de volgende zaterdagen niet kan:
  • 6 april (op werkweek)
  • 13 april (net terug van werkweek)
  • 4 mei (op vakantie)
Verder kan ik in principe wel.

-Matthijs

WC_EEND

Ik zou eerlijk gezegd eerst een locatie afspreken voordat we naar een datum gaan kijken. Mijn voorkeur is Gent (wat een verrassing :P), maar als andere mensen Gent niet haalbaar vinden omdat het te ver is, dan is ergens anders ook goed voor mij hoor.

Xander

My LOT thread                                    

Getron

Datum: denk dat nu nog te vroeg is om al datums te gaan noemen. En zoals je altijd ziet zul je toch nooit een datum kunnen kiezen dat iedereen kan. Wie meestal kan niet iedereen.

Getron

MandelSoft

Ik denk zelf dat Gent ook de handigste keuze is.
Lurk mode: ACTIVE

CasperVg

Als het echt in Gent doorgaat zal ik er zeker zijn; 't Is immers maar een kleine 15 minuutjes met de trein ;) En dat rijmt!
Follow my SimCity 4 Let's play on YouTube

WC_EEND

Het begint er allesinds wel naar uit te zien dat het Gent gaat worden ;D

Xander

My LOT thread                                    

alex_bervoets

Hey allemaal... ik ben even weg geweest van de aardbol :p maar ik ben net op tijd terug zie ik! Gent of Leuven hé... I'll be there!
Ik ken beide steden heel goed (geboren Leuvenaar, middelbare studies, hogere studies en dan naar Gent verhuisd voor 6 jaar om nu terug in de buurt van Leuven te zitten). Als ik die dag kan, wil ik zeker mee gids zijn om alle leuke plekken aan te duiden.
Ik zal het forum in het oog houden (Xander, hou je me anders mee op de hoogte via mail?  :P)
Groetjes
Alex

ivo_su

Wow first time I see you Maarten and confess that you're not imagining it, but anyway very good that you guys make such meetings I've always admired that, but unfortunately we have not yet managed to see me and my friend io_bg. Hopefully in the future we.

tag_one

Gent klinkt als een erg leuke stad! Veel positieve verhalen over gehoord, maar er helaas nog nooit geweest. Ik ga er deze zeker bij proberen te zijn :)

mave94

Ja Merijn, het zou leuk zijn jou eens in het echt te ontmoeten.

mave94

Hallo leden van het Benelux team en andere Nederlanders en Belgen,

Er is al weer een maand voorbij van 2013, dus dan lijkt het me misschien een leuk idee om zo langzaam aan een datum te prikken voor de volgende meeting. Het zou in Gent worden gedaan dit keer, toch? Het zou fijn zijn als ik met bijvoorbeeld Getron mee kan rijden, scheelt gelijk weer in kosten. ::) Hieronder een tabelletje met de zaterdagen waarop ik wel en niet kan. Zoals jullie zien heb ik het erg ruim genomen, in de hoop dat er zo veel mogelijk kunnen komen, en wellicht ook zij die er de vorige keer niet bij konden zijn.
[tabular type=9 caption="Datum voor Derde Dutch Day"]
[row] [head]Naam[/head] [head]16-3[/head] [head]23-3[/head] [head]30-3[/head][head]6-4[/head][head]13-4[/head][head]20-4[/head][head]27-4[/head][head]4-5[/head][head]11-5[/head][/row]
[row] [data]Matthijs[/data] [data]niet[/data] [data]wel[/data][data]wel[/data][data]niet[/data][data]niet[/data][data]wel[/data][data]wel[/data][data]niet[/data][data]wel[/data] [/row]
[/tabular]-Matthijs

Getron

Hoi Matthijs en natuurlijk de rest,

Ik zit momenteel in een situatie dat ik nu nog niet kan zeggen wanneer ik wel of niet kan. Dus kijk ik even de kat uit de boom.

Getron

MandelSoft

Ik weet niet hoe het met mijn mobiliteit zit. Maandag heb ik rijexamen en als ik die haal ben ik een stuk mobieler.

Over een datum prikken: bij mij moet ik nog nader uitzoeken wanneer ik echt kan. Eén datum haal ik volgens mij sowieso niet: 30 maart. Ik ben op de 31ste jarig en misschien komt de famillie op deze datum op bezoek. Maar, ik vind dat we het toch weer eens moeten doen ;)
[tabular type=9 caption="Datum voor Derde Dutch Day"]
[row] [head]Naam[/head] [head]16-3[/head] [head]23-3[/head] [head]30-3[/head][head]6-4[/head][head]13-4[/head][head]20-4[/head][head]27-4[/head][head]4-5[/head][head]11-5[/head][/row]
[row] [data]Matthijs[/data] [data]niet[/data] [data]wel[/data][data]wel[/data][data]niet[/data][data]niet[/data][data]wel[/data][data]wel[/data][data]niet[/data][data]wel[/data] [/row]
[row] [data]Maarten[/data] [data]niet bekend[/data] [data]niet bekend[/data][data]niet[/data][data]niet bekend[/data][data]niet bekend[/data][data]niet bekend[/data][data]niet bekend[/data][data]niet bekend[/data][data]niet bekendl[/data] [/row]
[/tabular]

Groeten,
Maarten
Lurk mode: ACTIVE

WC_EEND

Voor mij hangt het in 1e instantie af van of ik tegen dan al werk gevonden heb of met een opleiding bezig ben. Indien het een opleiding is, dan zouden de meeste weekends geen probleem moeten zijn, als ik werk heb ga ik moeten proberen een van die zaterdagen verlof te nemen. Het zou ook een beetje te stom zijn om de Dutch Day in Gent te houden en dat ik er dan niet zou bij zijn ;D

Xander

My LOT thread                                    

Getron

Heren, is er al meer bekend wanneer Dutch Day drie zal plaats vinden. Ben zelf nog steeds onzeker (door situatie met werkgever). Maar als ik er bij kan zijn, dan wel ik er ook bij zijn.

Is al bekend wie er intresse heeft om te komen, naast natuurlijk WC_EEND (Xander), Mandelsoft (Maarten), MAVE94 (Matthijs) en ik zelf natuurlijk. Misschien ook Tag_one?

Getron (Thijs)