• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

News:

The SC4 Devotion Forums are no longer active, but remain online in an archived, read-only "museum" state.  It is not possible for regular members to post or use the private messaging system, and no technical support will be provided for any issues pertaining to the forums in their current state.  Attachments (those that still work) are accessible without login.

The LEX has been replaced with SC4Evermore (SC4E), and SC4E maintains an active Discord server.  For traditional forums, we recommend Simtropolis.

Main Menu

Dutch day?

Started by Strechnitz, August 27, 2007, 05:16:23 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WC_EEND

Voor mij is de situatie momenteel ook nog onzeker, ik wacht momenteel op antwoord van de VDAB (Vlaamse overheidsdienst die mensen helpt om werk te zoeken) in veband met een opleiding, dus ik weet momenteel ook nog niks meer.

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

tag_one

Eya! Ik ben wat stil geweest de afgelopen maanden, druk met real life en meisjes enzo  :D Anyway hierbij mijn data:

[tabular type=9 caption="Datum voor Derde Dutch Day"]
[row] [head]Naam[/head] [head]16-3[/head] [head]23-3[/head] [head]30-3[/head][head]6-4[/head][head]13-4[/head][head]20-4[/head][head]27-4[/head][head]4-5[/head][head]11-5[/head][/row]
[row] [data]Matthijs[/data] [data]niet[/data] [data]wel[/data][data]wel[/data][data]niet[/data][data]niet[/data][data]wel[/data][data]wel[/data][data]niet[/data][data]wel[/data] [/row]
[row] [data]Maarten[/data] [data]niet bekend[/data] [data]niet bekend[/data][data]niet[/data][data]niet bekend[/data][data]niet bekend[/data][data]niet bekend[/data][data]niet bekend[/data][data]niet bekend[/data][data]niet bekendl[/data] [/row]
[row] [data]Tag_one[/data] [data]nope[/data] [data]nope[/data][data]wel[/data][data]nope[/data][data]wel[/data][data]nope[/data][data]wel[/data][data]nope[/data][data]wel[/data] [/row]
[/tabular]

Getron

Hoi Tag_one,

Hier is het ook alweer een paar maanden stil geworden. Ik zit nog steeds in situatie dat ik niet weet, daarom bekijk ik het week bij week.

Naam16-323-330-36-413-420-427-44-511-5
Matthijsnietwelwelnietnietwelwelnietwel
Maartenniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekend
tag_onenopenopewelnopewelnopewelnopewel
Getronniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekend

Zou ik kunnen, dan kunnen er wel  drie mensen met mij meerijden. Ik rij dan vanuit Rotterdam.

Getron.

MandelSoft

Ah, ik zou dan wel kunnen carpoolen. Dan moet ik wel met buslijn 170 eerst naar Rotterdam gaan (is niet echt een probleem ;) )
Lurk mode: ACTIVE

tag_one

Heya, ik rij vanuit Utrecht en kan ook nog een paar mensen meenemen. Ik rij via Breda en Antwerpen. Eventueel kan ik ook over Rotterdam gaan

Getron

Beste mede forum gebruikers,

Ik ben benieuwd of we dit jaar nog een Dutch Day gaan organiseren.
Het is erg stil geworden.

Zijn er naast Matthijs, Maarten, tag_on en mijzelf nog meer mensen die willen aansluiten?

Getron

WC_EEND

Gezien de *ahum* lekker warme lente lijkt het mij misschien wel beter om te wachten tot de zomer.

Xander

My LOT thread                                    

w_swietwoot

kogel is door de kerk:
april niet. Mei wel, maakt niet uit welk weekend. Juni alleen weekend 15-16 niet.
Kunnen jullie daar wat mee? ::)

MandelSoft

Ja. April komt mij ook niet goed uit nu mijn arm in het gips zit (lelijke val in de bus) ...
Lurk mode: ACTIVE

Getron

@MandelSoft

Beterschap gewenst.

Arm in Gips nooit leuk  :(

Getron

w_swietwoot

Das balen.
hoe tiep je dan?

Getron

Update:

Naam6-413-420-427-44-511-5Rest mei
Matthijsnietnietwelwelnietwelniet bekend
Maartenniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekend
tag_onenopewelnopewelnopewelniet bekend
Getronniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekend
w_swietwootnopenopenopenopewelwelwel
MandelSoftnopenopenopenopewelwelwel
renejantwelwelwelwelwelwelwel

renejant als je goed vindt heb ik je toegevoegd aan lijstje.

Getron

renejant

Hey jongens,

Heb net pas deze thread ontdekt en ik moet zeggen dat ik ook geinteresseerd ben om mij aan te sluiten voor de Dutch day.
Ik heb helaas alleen maar een scooter en ik kan misschien (heel misschien) een auto lenen, maar dan moet ik vantevoren weten wanneer deze dag gaat plaatsvinden, ivm met het regelen ervan. Of misschien kan ik met iemand meerijden? Maja, dan moet diegene helemaal naar den haag komen...

Momenteel werk ik niet elke dag (uitzendkracht) en ben elke weekend tot beschikking...

Btw, jullie kennen mij vast onder de naam Thunderman op simtropolis ;-)

Groeten vanuit het overgoten Den Haag :D

Meastro444

Of je pakt de trein. ;)
Friend of the Certified Drama Queen :)

WC_EEND

Yup, tegenwoordig is er toch 8x dagelijks een trein van Den Haag HS naar Antwerpen/Brussel.

Voor mij past dit weekend niet, 13/4 wel, 20/4 niet, 27/4 wel, 4/5 niet, 11/5 wel en de rest van Mei weet ik nog niet.

Xander

My LOT thread                                    

renejant

Quote from: WC_EEND on April 02, 2013, 12:08:39 PM
Yup, tegenwoordig is er toch 8x dagelijks een trein van Den Haag HS naar Antwerpen/Brussel.

Voor mij past dit weekend niet, 13/4 wel, 20/4 niet, 27/4 wel, 4/5 niet, 11/5 wel en de rest van Mei weet ik nog niet.

Xander

Ik ben niet zo'n persoon dat "ff" de trein pakt voor iets, maar meer eentje die zelfstandig op weg gaat met eigen vervoer  :D
Dus denk dat ik maar ff een auto regel voor deze dag...

WC_EEND

Nja, vorig jaar ben ik met de Thalys gekomen naar de meetup in Rotterdam. Niet iedereen heeft makkelijk toegang tot een auto (mijn ouders zijn daar vrij streng in) dus mijn bedoeling was vooral om je op de hoogte te stellen dat er ook manieren zijn om er te geraken met het O/V.

Xander

My LOT thread                                    

Getron

Heren,

April is bijna voorbij. Gaat de Dutch day nog door in Mei (of Juni of Juli of ...)

Naam4-511-518-525-501-06 08-0615-06
Matthijsnietwelwelniet bekendniet bekendniet bekendniet bekend
Maartenniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekend
tag_onenopewelwelniet bekendniet bekendniet bekendniet bekend
Getronniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekend
w_swietwootwelwelwelniet bekendniet bekendniet bekendniet bekend
MandelSoftwelwelwelniet bekendniet bekendniet bekendniet bekend
renejantwelwelniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekend
Xandernopewelniet bekendniet bekendniet bekendniet bekendniet bekend

Getron

WC_EEND

11/5 past precies wel voor de meeste mensen, dus als we in Mei gaan zou ik voorstellen om de 11e af te spreken.

Xander

My LOT thread                                    

Getron

11-5 mei kan ik ook.

Getron