• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Nederlandse/ Belgische BAT'S / Dutch/Belgic BAT'S

Started by Fledder200, August 22, 2008, 05:26:29 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alex_bervoets

Weet er iemand wat er hier foutgaat?  &mmm



Ik heb de LOD's al opnieuw ingesteld en ook de camera's en lichten...

Orange_o_


   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °   °  



peter007

Ben je niet vergeten om het knopje ''refit LOD'' in te drukken in GMAX.
Want he tlijkt wel alsof er maar een deel is gerendered terwijl de rest ongemoeid is gebleven.

alex_bervoets

Quote from: peter007 on March 08, 2011, 06:10:15 AM
Ben je niet vergeten om het knopje ''refit LOD'' in te drukken in GMAX.
Want he tlijkt wel alsof er maar een deel is gerendered terwijl de rest ongemoeid is gebleven.
Ook gedaan... en de camera's en lichten ook...

MandelSoft

Ik heb ook wel eens zoiets gehad met mijn hoogspanningsmasten. Het enige wat je kan doen is:
- Een nieuwe scène laden.
- De oude scène erin mengen ZONDER de Camera en de Lightning Rig.
- De oude scène overschrijven.

Dit zou moeten helpen...

Groeten,
Maarten
Lurk mode: ACTIVE

alex_bervoets


alex_bervoets

#107
Ik heb een draft-export gemaakt om eens te kijken hoe het eruit ziet in het spel:










Commentaren?

peter007

Wow goeie nachtverlichting, ik zit alleen nog een beetje in over de bakstenen texture. Die is niet volmaakt misschien moet die een beetje geblurred worden of in ieder geval dat witte specie moet eruit wat vind jij ervan?

mave94

Goed werk, Alex!
Ben het eens met Ernst over de textuur. Ik weet niet of je wel eens van Brick'n'tiles hebt gehoord. Zeer handig programma. Gewoon een paar stenen van een foto selecteren en het programma doet z'n werk. Ook kan je de dikte van de voegen instellen. ;)
Verder zou ik de toegangspoort iets opschuiven, zodat de auto's erdoorheen kunnen ;D
Voor de rest een prachtig gebouw met mooie verlichting!

-Matthijs

alex_bervoets

De textuur zal nog beteren als de kwaliteit van de render hoger ligt. Ik zal morgen een betere exporteren (er staat in een vroegere post een betere)...

En de poort had ik ook al gezien, de lot was maar snel gemaakt, dus nog niet zeker dat het er zo zal uitzien...
Bedankt voor de commentaren!

alex_bervoets

Ik had weer enkele problemen met de export (en met mijn wagen  ;)) maar hier is de export naar de game:














Suggesties voor de lot? Want daar ben ik geen held in...

peter007

Mijn antwoord heb er maar even een plaatje van gemaakt omdat het moeilijk was uit te leggen  :)

alex_bervoets

Om even op de ovaaltjes in te gaan:

- "Daar is iets foutgegaan": nee toch niet  :P  Kijk maar op de originele foto:



- meer op het dak: zou ik kunnen maar dan wijk ik af van het origineel. Als het mooier zou zijn met meer dingen op, dan verzin ik wel wat...

- Het hekje is er in het echt ook: dat plekje achter de schoorsteen was een hoekje waar dingen gebeurden die het daglicht niet mochten zien  :D Daarom hebben ze daar nu een hek gezet. Als het lelijk is, haal ik het wel weg...

- Ik wacht op Frank ;)

Bedankt alvast!

peter007

Nou ok. Dta hekje staat goed hoor  :thumbsup: Enne ik wete het niet zeker van dat dak. Het is natuurlijkw el hetgeen wat je het meeste ziet in sc4. en nu is het errug leeg. Maar als je eht origineel wilt houden snap ik dat ook :satisfied:

Buzzit

ik dacht laat ik eens wat anders maken met de BAT.
als er nou plek over zou zijn in de het BeNeLux team zou ik me ook graag willen aanmelden als lid(als dat mogelijk is natuurlijk!)

hier is overigens het gene wat ik nu aan het bouwen ben
het wordt overigens mijn eerste daadwerkelijke gebouw!

de enige tip die ik weg geef is: Nederland staat er bekend om!


peter007



FrankU

Een standerdmolen?

En ik wil wel een lotje maken van je gebouw, Alex! Stuur maar een PM.

Zal ik als uitgangspunt maar niet al te veel dependencies gebruiken?
Ik weet niet of jullie het zinvol vinden, maar misschien is het handig als we een soort setje standaarddependencies vaststellen? Zodat we niet straks met vijfhonderd megaprop-bestanden zitten?
Ik hou het graag compact.

Buzzit

Quote from: FrankU on March 17, 2011, 02:40:57 AM
Een standerdmolen?
dat klopt!
om precies te zijn een open standerdmolen (is te zien aan de onderkant sommige standerd molens hebben daar nog een kleine ruimte zitten voor bijvoorbeeld accommodatie, aangezien al het maalwerk in de zolders er boven zit)