• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Nederlandse/ Belgische BAT'S / Dutch/Belgic BAT'S

Started by Fledder200, August 22, 2008, 05:26:29 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alex_bervoets

Bedankt... ik heb mijn kandidatuur al gemaakt!  ;)

WC_EEND

Euhm, Alex, misschien een domme vraag, maar heb je je gebouw gemod en geLOT (basislot moet in PIMX gemaakt zijn, verder LOTting mag in de LE gebeuren) in PIMX? Dat is namelijk een vereiste om te mogen uploaden op de LEX.

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project


peter007

Alex. Ik zag je lex candidacy en dat laatste gebouw van je. En ik had een suggestie.
Ik weet niet of je het nog kan veranderen maar probeer de bakstenen een 4x zo groot te doen. Wellicht ziet het er dan beter uit?

mave94

#204
Pim-x is een ander programma wat net even iets makkelijker gaat (vind ik dan).
Dit is de officiële support thread.


Wat anders, ik open een eerder opgeslagen stad, krijg ik een bericht te zien dat ik plugins schijn te missen die wel in mijn stad zitten maar niet in mijn plugins folder zitten. Het gaat om "uitbreidingspakket - 271146848". Alles doet het gewoon hoor, maar weet een van jullie misschien waarom ik dit bericht krijg
(NB. Het is na het installeren van EP update 1)

alex_bervoets

#205
In afwachting van verdere commentaar op de Brouwerij ben ik al aan het volgende begonnen (tja, als je op dreef bent...)





Het zijn de drie delen van achteraan de foto te beginnen... de toren komt rechts er als volgende bij

WC_EEND

Quote from: MrMAvE94 on April 18, 2011, 07:51:37 AM
Wat anders, ik open een eerder opgeslagen stad, krijg ik een bericht te zien dat ik plugins schijn te missen die wel in mijn stad zitten maar niet in mijn plugins folder zitten. Het gaat om "uitbreidingspakket - 271146848". Alles doet het gewoon hoor, maar weet een van jullie misschien waarom ik dit bericht krijg
(NB. Het is na het installeren van EP update 1)

Klinkt me zeer bekend in de oren, ik heb hetzelfde als ik JENX' Gare Du Nord plop in een stad (hoewel ik niet zeker ben dat het nummer hetzelfde is)

@Alex: Ooh, trapgeveltjes, I like! ;D

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

MandelSoft

Ah, ziet er veelbelovend uit, Alex. Welk gebouw zou het moeten voorstellen?
Lurk mode: ACTIVE

mave94

Zeer mooi gedaan Alex! Ben benieuwd hoe dit gebouw verder evolueert. :)
Quote from: WC_EEND on April 20, 2011, 01:58:51 PM
...Klinkt me zeer bekend in de oren, ik heb hetzelfde als ik JENX' Gare Du Nord plop in een stad (hoewel ik niet zeker ben dat het nummer hetzelfde is)
Het was een stad met allemaal gebouwen van vanderaap en voor de rest nog andere Nederlandse BATs... Volgens mij toont niet elke stad dit bericht. Zolang er nog niets ergs gebeurt doe ik er nog niets aan.

alex_bervoets


WC_EEND

Nu ineens schiet het mij te binnen, maar is dat het gebouw aan het Gemeenteplein in Sint-Denijs-Westrem?
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

alex_bervoets

Quote from: WC_EEND on April 27, 2011, 11:35:54 AM
Nu ineens schiet het mij te binnen, maar is dat het gebouw aan het Gemeenteplein in Sint-Denijs-Westrem?

Inderdaad Xander... Was het mijn BAT waardoor je "frank" viel of de foto.
Het zou leuk zijn moest mijn BAT meer op het echte gebouw lijken dan de foto ;D

WC_EEND

Wel, de BAT op zich kwam me al bekend voor, maar dankzij de foto wist ik ineens van waar ik het herkende $%Grinno$%

PS: mocht je van plan zijn om Gent-Sint-Pieters te doen (hint, hint $%Grinno$%) zou je het dan doen zoals het eerst was, of zoals het zal zijn als al de werken in 2020 afgelopen zijn?

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

alex_bervoets

Quote from: WC_EEND on April 27, 2011, 03:07:29 PM

PS: mocht je van plan zijn om Gent-Sint-Pieters te doen (hint, hint $%Grinno$%) zou je het dan doen zoals het eerst was, of zoals het zal zijn als al de werken in 2020 afgelopen zijn?

Xander

How even Xander... het staat inderdaad op mijn lijstje maar niet voor dit jaar hoor... ik heb nog enkele andere dingen op het lijstje staan die eerst komen. Ik zeg nog niet juist wat, maar het is groots en met véél trapgeveltjes (de huidige BAT is een test/voorbereiding daarop)  ;)
Dus tenzij jij aan mijn vrouw komt uitleggen waarom ik iedere avond achter mijn pc zou gaan zitten, zal Gent-Sint-Pieters even moeten wachten...  ;D
Ik heb van het vernieuwde station trouwens ook nog geen duidelijk plan/tekeningen gezien, enkel van die simulatiefoto's van binnenuit.

WC_EEND

Hehe, ik besef maar al te goed dat Gent-Sint-Pieters een enorm werk is (een beetje zoals de verbouwingen die er nu aan de gang zijn eigenlijk  ;D). De bedoeling van die vraag was eigenlijk ook vooral omdat ik me afvroeg welke versie je voorkeur genoot ;).

En nu: naar bed :P
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

alex_bervoets

Ik denk dat 2020 ook voor mij een haalbare datum is voor de BAT van het station  ;D

Moeilijk om er een mening over te geven, ik heb nog geen duidelijke plannen gezien van hoe het zou worden (ook al neem ik er iedere werkdag de trein). Slechter zal het zeker niet worden, die tunnels onder de sporen zijn oud en donker...

maar ik twijfel wel over die mix van oud (het huidige gebouw, kant spoor1) en nieuw (glazen station, kant spoor12) omgeven door al die glazen kantoorgebouwen... Ik had als architect eerder gekozen voor een soort kopie van het oude gebouw aan de nieuwe kant... Maar ja, dat is mijn bescheiden mening maar  ;)

alex_bervoets

Kleine update:



Het dak is maar voorlopig... daar is nog veel werk aan... net zoals de zijkant en achterkant...

WC_EEND

Bwa, het trekt er toch al vrij goed op vind ik ;D

PS: mijn ma passeerde toevallig terwijl ik aan het posten was en ze herkende het gebouw :P

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

alex_bervoets

Nu ja... als je van die kanten bent is het moeilijk om het niet te herkennen: de zwarte streep door het gebouw, de groene ramen (welke architect bedenkt zoiets  &Thk/( , de combinatie van hout en baksteen...) Maar toch leuk dat ze het herkent, dat wil toch zeggen dat het er een beetje op trekt :p

alex_bervoets

HELP... toen ik daarnet verder ging werken aan mijn Bat kreeg ik deze melding toen ik de file wilde openen:



Ik heb ook via "merge" geprobeerd, ik zie de afbeelding staan in het venster maar als ik op "openen" klik, komt er niets...



Kan er iemand helpen? Want anders moet ik helemaal opnieuw beginnen  :'(